• Dang it

Vi som spelar Candy Crush!

Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • Lattjo
    Trolle40 skrev 2013-05-06 23:44:17 följande:
    Men varför skulle dom bara försvinna , det var 54 st
    Det var likadant med mina, en morgon var dom bara borta... Bara att börja spara nya :)
  • 111110

Mina liv har oxå bara försvunnit :( det längta jag varit fast på en bana är Max 1 vecka, kommer inte ihåg vilken det var.

• Trolle40

Man kan spela via Facebook oxå luspudel

• Nyfiken gul
    luspudel skrev 2013-05-07 06:19:01 följande:
    Men hur spelar man från datorn menar ni? :-/ Visste inte ens att det gick.
    Det är ett facebookspel , är du med på facebook så har du spelet också. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Neelah
    Trolle40 skrev 2013-05-07 05:59:45 följande:
    Nån som vet vad det är man ska ta bort på bana 135 ? Ser ju inte vad det är
    Du måste göra par av två såna där inslagna godisar (inte spränga dem utan para ihop dem) två gånger.
    Följ dina drömmar var de än leder
  • Trolle40

Ja hittade lösningen men det syns ju så dåligt högst upp där det står vad man ska ha o hur många

• FridaHall

Har fastnat som fan på lvl 83. Har tittat på 2 youtubevideos och där ser det ut som att bästa sättet är bomb+stripes (fyra-i-rad-grejen) men när det aldrig kommer så man kan göra en bomb då?!

Får damp och är nära på att lägga ner..

• MospP

Meeen, vad höga levels ni har!!

Jag får ett bryt på 65an....  ;)

Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!