• Dang it

Vi som spelar Candy Crush!

Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • Kodia
    Majken03 skrev 2013-05-05 21:55:33 följande:
    Man ska ju få ner alla bär och jag är nog bara inte så logisk som man måste vara i det här spelet. Tänker att jag siktar in mig på ett bär i taget och få ner det.

Det underlättar väldigt mycket när man får "specialbitar", som randiga godisar, inslagna godisar och godisbollar, så försök att göra sådana, så går det fortare att få bort det som under.
  • trz

Någon som har tips på bana 65?! Blir galen! Antar att man nr sikta in sig på gelén i alla små hörn eller vad man ska kalla det först?

• LindizJ
    trz skrev 2013-05-05 23:23:03 följande:
    Någon som har tips på bana 65?! Blir galen! Antar att man nr sikta in sig på gelén i alla små hörn eller vad man ska kalla det först?

jag undrar samma,suttit fast i evigheter!
  • TaSe

På 65:an tänker jag på att inte göra ett drag utan att det gör nytta. Ingen aning om det är rätt eller inte.

Någon som har tips på 135? Nu avinstallerar jag snart igen. Skitspel!

• Nockan

Sitter på bana 184.. Blir tokig! Och eftersom min hjärna bestämt sig för att jag inte ska sova i natt så har jag inte så mycket annat att göra för tillfället...

Oh,you can hear me cry. See my dreams all die. From where you're standing. On your own.
  • Dang it

Lyckades fixa till min lilla teknikvurpa jag åstadkom för ett par dagar sen:) Så nu är jag tillbaka att riva mitt hår över 98an:P

Ni som gjort 98an, är jag på rätt spår om jag tänker att jag försöker göra så många randiga som möjligt mot slutet så de löser ut när alla drag är gjorda?

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Dohgon

är fast på 133, men kom till den idag så ska väl inte klaga =) längsta jag suttit på en bana är väl 2 veckor tror jag. man blir som mest tokig när man har ett drag ifrån att klara det.

Ett tips  till  er på lägre nivåer. Använd INTE era bonus grejer om det inte verkligen behövs! Spara in i det längsta. jag gjorde det inte och ångrar det stort

• Trolle40

Bana 65 har nog dom flesta suttit fast i många dagar på tror jag , jag satt i två veckor med den:

Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!