• Dang it

Vi som spelar Candy Crush!

Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • OneWish

Varit fast på 245 i några månader nu... har lett till att jag mer eller mindre slutat spela.

Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.
  • helenen

Såhär är det: Bana 350 är omöjlig. Jag vet att det finns en massa många människor som tagit sig förbi och vidare, men det hjälper inte. Omöjlig.

Mot dumhet kämpar själva gudarna förgäves
  • Nyfiken gul
    solskina skrev 2014-04-13 16:37:41 följande:
    Vilka banor är ni på nu?
    efter att ha suttit fast på bana 154 i flera månader har jag tagit paus i ytterligare några månader.

Nu är jag tillbaka och har i rask följt tagit mig till bana 174 på bara några dagar. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • solskina

Jag är på 560 och väntar tålmodigt på en ny biljett.
    Behöver två till. Suck. sen är det bara en resa kvar och man  får vänta på nya banor igen.

Får väl spela lite uggelbanor  så länge.

Kan säga till er som inte kommit till dom  sista nya banorna att flera av dom  är jätte lätta. 

• solskina
    arianne03 skrev 2014-04-14 19:44:06 följande:
    Sista banan som finns, 575 tror jag?
    Japp det är det, man får väl vänta lika länge som förra gången innan det kom nya banor. Lite tråkigt eftersom man vill ju inte att alla ska komma i kapp en.
Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!