• Anonym (Varför?)

Jag kan inte bli kåt!

Jag har varit sexuellt aktiv sen jag var 18, är idag nästan 23. Jag har haft sex med olika killar men alltid haft samma problem - jag blir ALDRIG kåt. Jag blir kåt i hjärnan typ, jag är attraherad av nån, vill ha sex, fantiserar och kåtar upp mig typ. Men där nere händer ingenting. Det pirrar inte, jag blir inte våt, det gör ont när killen kommer in osv. Det är ett stort problem. Jag har en pojkvän idag som är skitsnygg och jättebra i sängen och jag tänder på honom enormt - men bara i huvudet. Vi måste alltid använda glidmedel för jag är alltid snustorr där nere, och om han ska försöka göra mig riktigt kåt måste han hålla på i typ två timmar, och då försvinner kåtheten direkt ändå, innan han ens hunnit komma in. Vad ska jag göra? Jag skäms för mycket för att gå till läkare eller nåt. Finns det nåt man kan köpa receptfritt, äta nån speciell mat eller nåt? Jag vill bli kåt Skrikandes

• Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-08 13:33:49 följande:
    Jag har varit sexuellt aktiv sen jag var 18, är idag nästan 23. Jag har haft sex med olika killar men alltid haft samma problem - jag blir ALDRIG kåt. Jag blir kåt i hjärnan typ, jag är attraherad av nån, vill ha sex, fantiserar och kåtar upp mig typ. Men där nere händer ingenting. Det pirrar inte, jag blir inte våt, det gör ont när killen kommer in osv. Det är ett stort problem. Jag har en pojkvän idag som är skitsnygg och jättebra i sängen och jag tänder på honom enormt - men bara i huvudet. Vi måste alltid använda glidmedel för jag är alltid snustorr där nere, och om han ska försöka göra mig riktigt kåt måste han hålla på i typ två timmar, och då försvinner kåtheten direkt ändå, innan han ens hunnit komma in. Vad ska jag göra? Jag skäms för mycket för att gå till läkare eller nåt. Finns det nåt man kan köpa receptfritt, äta nån speciell mat eller nåt? Jag vill bli kåt

Sluta skämmas och gå till gyn, uppför de sig fel byt gyn. Var stolt och mån om dig själv genom att ta till dig rätten med professionell hjälp istället för att experimentera med något du inte vet vad det är.
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym (Abc)

Det kan ha med preventivmedlet att göra. Jag har aldrig haft problem med lusten och har ätit minipiller. Efter jag fick barn bytte jag till p-stav och min lust försvann totalt. Trodde det var mammatrötthet men har insett nu att det är p-staven så jag ska börja med hormonfritt p-medel istället. Antagligen pessar, ska till barnmorskan i nästa vecka för samtal angående detta och ska sedan testa lite olika och se vad jag trivs med.

• Anonym (Varför?)

Jag tänker inte gå till gyn, iallafall inte för att visa upp mig. Samtal går bra men har aldrig varit hos gyn för undersökning och kommer aldrig gå!

Jag tar p-piller, neovletta, men har aldrig tänk att det kan bero på det... har tagit det lika länge som jag varit sexuellt aktiv så kan inte jämföra direkt. Men jag kan bli kåt på egen hand, när jag kollar på porr t.ex. men med en partner är det stört omöjligt.

• Anonym (Abc)

Kolla på porr med partnern då. Eller stäng in dig på rummet och kolla själv och låt honom komma in efter en stund. Det kanske får igång det. När jag tappade lusten så läste jag sexnoveller för att komma igång.

• Anonym (Varför?)
    Anonym (Abc) skrev 2013-05-08 18:37:30 följande:
    Kolla på porr med partnern då. Eller stäng in dig på rummet och kolla själv och låt honom komma in efter en stund. Det kanske får igång det. När jag tappade lusten så läste jag sexnoveller för att komma igång.
    Skulle väl kunna funka, iallafall att kolla ensam Tungan ute vet att han kollar på typ "cute girls" och "teens" och sånt, helt olika mina gangbangpreferenser alltså Oskyldig
  • Anonym (Varför?)
    YummyMami skrev 2013-05-08 21:38:25 följande:
    Är det inte enklare att inse att du blir inte helt enkelt kåt på honom, för kåt kan du tydligen bli men inte på honom.
    Jag kan bli kåt på egen hand men med partner har det aldrig gått. Har haft sex med 6 olika killar i mitt liv och det har inte funkat med nån av dem.
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-08 21:39:16 följande:
    Jag kan bli kåt på egen hand men med partner har det aldrig gått. Har haft sex med 6 olika killar i mitt liv och det har inte funkat med nån av dem.
    då har väl ingen av dem varit "din kopp av te" rent sexuellt ju. För du kan bli kåt, men du har inte blivit kåt på dem. 
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • carlf
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-08 21:39:16 följande:
    lär känna din kropp mer på egen hand, du säger du blir kåt när du är själv. 
     träna på att göra dig själv kåt så fort som möjligt, då lär du dig vad som är skönast och att slappna av så fört som möjligt.
     sen när det är ni två så styr han mer, ja o håll själv på samtidigt med dig själv så han märker hur han ska behandla dig.
     lovar att förr eller senare så fixar ni det ihop. 

Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!