• Anonym (Varför?)

Jag kan inte bli kåt!

Jag har varit sexuellt aktiv sen jag var 18, är idag nästan 23. Jag har haft sex med olika killar men alltid haft samma problem - jag blir ALDRIG kåt. Jag blir kåt i hjärnan typ, jag är attraherad av nån, vill ha sex, fantiserar och kåtar upp mig typ. Men där nere händer ingenting. Det pirrar inte, jag blir inte våt, det gör ont när killen kommer in osv. Det är ett stort problem. Jag har en pojkvän idag som är skitsnygg och jättebra i sängen och jag tänder på honom enormt - men bara i huvudet. Vi måste alltid använda glidmedel för jag är alltid snustorr där nere, och om han ska försöka göra mig riktigt kåt måste han hålla på i typ två timmar, och då försvinner kåtheten direkt ändå, innan han ens hunnit komma in. Vad ska jag göra? Jag skäms för mycket för att gå till läkare eller nåt. Finns det nåt man kan köpa receptfritt, äta nån speciell mat eller nåt? Jag vill bli kåt Skrikandes

• Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!
  • Anonym (Varför?)
    YummyMami skrev 2013-05-08 21:49:34 följande:
    Du kanske tror att du går igång av såna här

Men egentligen föredrar sexuellt de här

eeeellerrrrr

men jämt blir med dessa

Haha, ibland har det varit så ja {#emotions_dlg.djavulsk}
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-08 21:51:45 följande:
    Haha, ibland har det varit så ja {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja du ser, det är inte lätt med "vad man bör bli kåt på och VAD man faktiskt BLIR kåt på"... 
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym (Likadan!)

Hej! Var verkligen tvungen att skriva till dig då detta var obehagligt likt min situation. Man kan faktiskt tro att det är jag själv som har skrivit denna tråden! Jag är nämligen jämngammal, har otroligt svårt att bli riktigt kåt och våt, måste alltid använda glidmedel med min pojkvän för att det "ska gå". Har t.o.m haft exakt lika många sexpartners som du har, haha. Men jag har också funderat måååånga gånger på vad som kan vara "fel". Kan när jag sover känna den där riktigt pirrande, bultande (förlåt för lite för mycket info ;) ) känslan och känna mig riktigt upphetsad, till det är så att jag vaknar. Då försvinner det. Och jag kan inte känna det på samma sätt, även om jag försöker att fantisera om drömmen igen. Mycket frustrerande.. Har försökt att läsa runt om det möjligtvis finns någon tablett/liknande som "sätter igång" det? Har tyvärr inga svar eftersom jag fortfarande är frågande, men var som sagt tvungen att skriva till dig iallafall för det känns liiite lättande att inte vara ensam om det, även om det är grymt jobbigt att vara i denna sits.. :)

• YummyMami

Jag tänker mig att det kan vara en fråga om mognad, ni är ju ändå bara 23, visst visst förlöööööt ni är inte barn men mognad kommer inte i samband med 18 års dagen eller 15 för sex. Alla fungerar olika, ni är ju kåta för er själva, även drömmer om sex och så men når inte ända fram i fysisk relation. Tror de är lite fel på det översexualiserade samhället, och inte på er. Idag ska man vara så jävla glad och tacksam hela tiden på allt och alla och om man inte är det då är det minsann något fel! Skrikandes Idioti!

• Anonym (...)

Jag skulle tro att handlar om krav och förväntningar. Även om du inte själv är medveten om det så kan det ligga där bakom i huvudet och störa. Det är ju en suverän början att du kan ta hand om dig själv "på egen hand". Det är en bra utgångspunkt. 

Som flera andra föreslagit, titta på porr tillsammans.

Eller bara börja med att smeka dig själv och låt honom komma in i rummet först efter en stund, rollspela att han kommer på dig.

Eller dra ihop två fåtöljer mot varandra och sätt er i varsin och smeka er själv inför varandra...

• Anonym (Varför?)
    YummyMami skrev 2013-05-08 22:55:21 följande:
    Jag tänker mig att det kan vara en fråga om mognad, ni är ju ändå bara 23, visst visst förlöööööt ni är inte barn men mognad kommer inte i samband med 18 års dagen eller 15 för sex. Alla fungerar olika, ni är ju kåta för er själva, även drömmer om sex och så men når inte ända fram i fysisk relation. Tror de är lite fel på det översexualiserade samhället, och inte på er. Idag ska man vara så jävla glad och tacksam hela tiden på allt och alla och om man inte är det då är det minsann något fel! Skrikandes Idioti!
    Ja, en kille jag var med sa att "hans teknik minsann funkade för alla tjejer" men jag är rätt säker på att några av de tjejerna fejkade. Enligt honom var jag onormal som inte kom direkt av att han körde så hårt och snabbt som han bara kunde Obestämd
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (...) skrev 2013-05-09 05:32:50 följande:
    Jag skulle tro att handlar om krav och förväntningar. Även om du inte själv är medveten om det så kan det ligga där bakom i huvudet och störa. Det är ju en suverän början att du kan ta hand om dig själv "på egen hand". Det är en bra utgångspunkt. 

Som flera andra föreslagit, titta på porr tillsammans.

Eller bara börja med att smeka dig själv och låt honom komma in i rummet först efter en stund, rollspela att han kommer på dig.

Eller dra ihop två fåtöljer mot varandra och sätt er i varsin och smeka er själv inför varandra...
    Det kanske är en bra idé. Jag märker själv när min kille verkligen försöker kåta upp mig att jag typ får för mig att han egentligen tycker det är tråkigt och jobbigt, och jag orkar inte ens försöka bli kåt för jag vill inte tråka ut honom, så jag låter honom komma in utan att jag egentligen blivit kåt. Han har aldrig sagt det, men en tidigare partner sa att det var astråkigt att försöka tända mig när det inte gick på 1-2 minuter, så det sitter kvar...
  • villbusa
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-09 14:33:28 följande:
    Ja, en kille jag var med sa att "hans teknik minsann funkade för alla tjejer" men jag är rätt säker på att några av de tjejerna fejkade. Enligt honom var jag onormal som inte kom direkt av att han körde så hårt och snabbt som han bara kunde Obestämd

du är låter inte det minsta onormal däremot verkar den killen varit onormalt korkad......

Är nog en bra början för dig att du diskuterar ämnet här, sen är det ju bara att fortsätta ta reda på vad du behöver, du har ju fått en del bra förslag här, alltifrån piller till "fel" kille...... du får helt enkelt fortsätta utforska vad som kan få dig att bli riktigt våt och het..... bra sex kommer sällan av sig själv utan kunskap om sin egen sexualitet, jobba på och lycka till...   
  • Anonym (samma här)
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-09 14:35:17 följande:
    Det kanske är en bra idé. Jag märker själv när min kille verkligen försöker kåta upp mig att jag typ får för mig att han egentligen tycker det är tråkigt och jobbigt, och jag orkar inte ens försöka bli kåt för jag vill inte tråka ut honom, så jag låter honom komma in utan att jag egentligen blivit kåt. Han har aldrig sagt det, men en tidigare partner sa att det var astråkigt att försöka tända mig när det inte gick på 1-2 minuter, så det sitter kvar...
    jag har typ samma problem. fyller snart 22år. jag har märkt att det har lite med torrhet att göra. alltså man blir våt, men inte såå våt som de behövs
    olivolja hjälper lite. smörj in med det efter varje toa besök så hjälper det liiiite.
    för mig så har jag märkt att när jag "tänder" på mig så hjälper det. alltså när jag känner mig snygg, o inte tänker "oh hur ser min mage ut nu" så klä på dig snygga underkläder o dansa runt lite o ha kul. ha de som förspel.
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-05-09 14:33:28 följande:
    Ja, en kille jag var med sa att "hans teknik minsann funkade för alla tjejer" men jag är rätt säker på att några av de tjejerna fejkade. Enligt honom var jag onormal som inte kom direkt av att han körde så hårt och snabbt som han bara kunde

Hahahaha! Fy Fan! Jag blir lätt blöt, men seriöst? Jag skulle ha torkat ihop till oigenkänlighet och därefter ruttna bort alternativt brunnit upp av skapa eld med pinne i hål tekniken.
Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!