YummyMami skrev 2013-10-24 13:16:33 följande:
Hormonspiral? Hämmar mensen, tog inte bort min sexlust så som andra hormoner gjort eftersom den är lokalt verkande.
Det går inte. Har blivit våldtagen tidigare så jag har aldrig ens varit hos gyn. Att stoppa upp en metallskruv i ****** som jag hört kan ge stora problem med inflammationer och smärta lockar inte då.
aleakim skrev 2013-10-24 13:27:51 följande:
Har ni testa lite olika typer av sex tillsammans? Tänkte på att du skrev att han tittar på cute girls och du gangbangs, skiljer sig ju en del. Har ni provat att han kanske är lite hårdhänt t ex? Själv är jag inte mycket för vaniljsex utan behöver att gubben är hårdhänt för att det ska hända något i kroppen, annars förblir jag för det mesta torr hur mycket huvudet än vill. Likt dig tittar jag gärna på gruppsex, vanligt boy on girl går bort totalt. Blir bara extremt uttråkad.
Om du känner dig tillräckligt bekväm med killen så kan du väl visa honom vad för porr du brukar titta på så kanske ni tillsammans kan komma fram till något som fungerar för er båda?
Ja, det körde vi mest förut... jag tänkte att jag kan ändå inte bli kåt så oavsett vad vi gör kommer det göra ont. Då gillade jag mer att han var hårdhänt, kanske drog mig i håret och sånt då det passade in. Han gjorde inget jag inte ville. Men det känns så trist att aldrig kunna njuta utan att ha ont så nu försöker han verkligen att göra mig blöt så vi kan ha lugnt mjukt sex, då det är ovanligt för oss att ha det. Det funkar bara om vi inte haft sex på ett tag, 4-5 dar kanske, och även då funkar det kanske bara 24-50% av gångerna, så nu har vi bara sex kanske 3-4 ggr i månaden

det är för lite för mig, tycker han är assexig och vill ha sex varje dag men så fort jag tänker på jobbet som krävs innan jag blir kåt "där nere" och inte bara i hjärnan så blir jag avtänd igen...