• Anonym (Varför?)

Jag kan inte bli kåt!

Jag har varit sexuellt aktiv sen jag var 18, är idag nästan 23. Jag har haft sex med olika killar men alltid haft samma problem - jag blir ALDRIG kåt. Jag blir kåt i hjärnan typ, jag är attraherad av nån, vill ha sex, fantiserar och kåtar upp mig typ. Men där nere händer ingenting. Det pirrar inte, jag blir inte våt, det gör ont när killen kommer in osv. Det är ett stort problem. Jag har en pojkvän idag som är skitsnygg och jättebra i sängen och jag tänder på honom enormt - men bara i huvudet. Vi måste alltid använda glidmedel för jag är alltid snustorr där nere, och om han ska försöka göra mig riktigt kåt måste han hålla på i typ två timmar, och då försvinner kåtheten direkt ändå, innan han ens hunnit komma in. Vad ska jag göra? Jag skäms för mycket för att gå till läkare eller nåt. Finns det nåt man kan köpa receptfritt, äta nån speciell mat eller nåt? Jag vill bli kåt Skrikandes

• Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!
  • villbusa
    YummyMami skrev 2013-05-09 14:49:35 följande:

Hahahaha! Fy Fan! Jag blir lätt blöt, men seriöst? Jag skulle ha torkat ihop till oigenkänlighet och därefter ruttna bort alternativt brunnit upp av skapa eld med pinne i hål tekniken.
    hahah,,, jag det känns lite som en förlegad stenåldersteknik...Solig
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (samma här) skrev 2013-05-09 14:44:33 följande:
    jag har typ samma problem. fyller snart 22år. jag har märkt att det har lite med torrhet att göra. alltså man blir våt, men inte såå våt som de behövs
    olivolja hjälper lite. smörj in med det efter varje toa besök så hjälper det liiiite.
    för mig så har jag märkt att när jag "tänder" på mig så hjälper det. alltså när jag känner mig snygg, o inte tänker "oh hur ser min mage ut nu" så klä på dig snygga underkläder o dansa runt lite o ha kul. ha de som förspel.
    Haha, jag vet. När jag är lite berusad brukar jag dansa "sexy dance" och känna mig jävligt het, då brukar jag bli lite kåtare än vanligt iallafall. Självförtroendet spelar nog stor roll, när jag känner mig fläskig och ful så är det svårt att koncentrera mig på annat.
  • Anonym (Varför?)
    YummyMami skrev 2013-05-09 14:49:35 följande:

Hahahaha! Fy Fan! Jag blir lätt blöt, men seriöst? Jag skulle ha torkat ihop till oigenkänlighet och därefter ruttna bort alternativt brunnit upp av skapa eld med pinne i hål tekniken.
    Just därför jag var övertygad om att åtminstone några av tjejerna han varit med fejkat... Tungan ute
  • Anonym (Varför?)
    fridaG45 skrev 2013-10-23 15:17:27 följande:
    Det är p-pillrerna, testa att sluta äta de
    Vad ska jag göra istället då? Jag kan inte använda kondom för det förstör hela sexet. Är rädd att få biverkningar om jag byter till p-spruta eller nåt, för anledningen att jag tar p-piller är egentligen att min mens förstörde mitt liv fram till jag blev 18 och nu är det mycket bättre. Vill inte riskera att få biverkningar på mensen eller viktuppgång.
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-24 11:35:56 följande:
    Vad ska jag göra istället då? Jag kan inte använda kondom för det förstör hela sexet. Är rädd att få biverkningar om jag byter till p-spruta eller nåt, för anledningen att jag tar p-piller är egentligen att min mens förstörde mitt liv fram till jag blev 18 och nu är det mycket bättre. Vill inte riskera att få biverkningar på mensen eller viktuppgång.

Hormonspiral? Hämmar mensen, tog inte bort min sexlust så som andra hormoner gjort eftersom den är lokalt verkande.
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • aleakim

Har ni testa lite olika typer av sex tillsammans? Tänkte på att du skrev att han tittar på cute girls och du gangbangs, skiljer sig ju en del. Har ni provat att han kanske är lite hårdhänt t ex? Själv är jag inte mycket för vaniljsex utan behöver att gubben är hårdhänt för att det ska hända något i kroppen, annars förblir jag för det mesta torr hur mycket huvudet än vill. Likt dig tittar jag gärna på gruppsex, vanligt boy on girl går bort totalt. Blir bara extremt uttråkad. 

Om du känner dig tillräckligt bekväm med killen så kan du väl visa honom vad för porr du brukar titta på så kanske ni tillsammans kan komma fram till något som fungerar för er båda?  

• Anonym (Varför?)
    YummyMami skrev 2013-10-24 13:16:33 följande:

Hormonspiral? Hämmar mensen, tog inte bort min sexlust så som andra hormoner gjort eftersom den är lokalt verkande.
    Det går inte. Har blivit våldtagen tidigare så jag har aldrig ens varit hos gyn. Att stoppa upp en metallskruv i ****** som jag hört kan ge stora problem med inflammationer och smärta lockar inte då.
    aleakim skrev 2013-10-24 13:27:51 följande:
    Har ni testa lite olika typer av sex tillsammans? Tänkte på att du skrev att han tittar på cute girls och du gangbangs, skiljer sig ju en del. Har ni provat att han kanske är lite hårdhänt t ex? Själv är jag inte mycket för vaniljsex utan behöver att gubben är hårdhänt för att det ska hända något i kroppen, annars förblir jag för det mesta torr hur mycket huvudet än vill. Likt dig tittar jag gärna på gruppsex, vanligt boy on girl går bort totalt. Blir bara extremt uttråkad. 

Om du känner dig tillräckligt bekväm med killen så kan du väl visa honom vad för porr du brukar titta på så kanske ni tillsammans kan komma fram till något som fungerar för er båda?  
    Ja, det körde vi mest förut... jag tänkte att jag kan ändå inte bli kåt så oavsett vad vi gör kommer det göra ont. Då gillade jag mer att han var hårdhänt, kanske drog mig i håret och sånt då det passade in. Han gjorde inget jag inte ville. Men det känns så trist att aldrig kunna njuta utan att ha ont så nu försöker han verkligen att göra mig blöt så vi kan ha lugnt mjukt sex, då det är ovanligt för oss att ha det. Det funkar bara om vi inte haft sex på ett tag, 4-5 dar kanske, och även då funkar det kanske bara 24-50% av gångerna, så nu har vi bara sex kanske 3-4 ggr i månaden Rynkar på näsan det är för lite för mig, tycker han är assexig och vill ha sex varje dag men så fort jag tänker på jobbet som krävs innan jag blir kåt "där nere" och inte bara i hjärnan så blir jag avtänd igen...

• YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-24 16:25:36 följande:
    Det går inte. Har blivit våldtagen tidigare så jag har aldrig ens varit hos gyn. Att stoppa upp en metallskruv i ****** som jag hört kan ge stora problem med inflammationer och smärta lockar inte då.Ja, det körde vi mest förut... jag tänkte att jag kan ändå inte bli kåt så oavsett vad vi gör kommer det göra ont. Då gillade jag mer att han var hårdhänt, kanske drog mig i håret och sånt då det passade in. Han gjorde inget jag inte ville. Men det känns så trist att aldrig kunna njuta utan att ha ont så nu försöker han verkligen att göra mig blöt så vi kan ha lugnt mjukt sex, då det är ovanligt för oss att ha det. Det funkar bara om vi inte haft sex på ett tag, 4-5 dar kanske, och även då funkar det kanske bara 24-50% av gångerna, så nu har vi bara sex kanske 3-4 ggr i månaden det är för lite för mig, tycker han är assexig och vill ha sex varje dag men så fort jag tänker på jobbet som krävs innan jag blir kåt "där nere" och inte bara i hjärnan så blir jag avtänd igen...

Kopparspiral är av koppar vilket gör underlivet till oläkbar eller något som stöter ut allt därifrån jag fick inflamation av det. Hormon är av plast, den körs inte upp i ****** utan den körs upp i livmodern genom ******.

Kanske du borde bearbeta våldtäckten så att du kan besöka gyn eftersom underlivshälsa är något otroligt viktigt. Du vet ju ändå logiskt att en som våldtar är för att skada en och en gyneolog är för att läka en. Att jämnföra en läkare med en misshandlare är... Elakt? Dumt? Hemskt? Ja, vet inte vad med det är hemskt.
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (Varför?)
    YummyMami skrev 2013-10-24 16:56:43 följande:

Kopparspiral är av koppar vilket gör underlivet till oläkbar eller något som stöter ut allt därifrån jag fick inflamation av det. Hormon är av plast, den körs inte upp i ****** utan den körs upp i livmodern genom ******.

Kanske du borde bearbeta våldtäckten så att du kan besöka gyn eftersom underlivshälsa är något otroligt viktigt. Du vet ju ändå logiskt att en som våldtar är för att skada en och en gyneolog är för att läka en. Att jämnföra en läkare med en misshandlare är... Elakt? Dumt? Hemskt? Ja, vet inte vad med det är hemskt.
    Jag säger inte att jag jämför gynekologer med våldtäktsmän, jag säger bara att jag inte kan gå till gyn. Jag har haft svårt att ens låta min kille röra mitt underliv, och titta på det går inte alls. Att sen låta en vilt främmande människa pilla där nere finns inte i min värld.
Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!