Syskon i Västerås.
Vill börja planera 3e men har inte riktigt fått med mig mannen än men jobbar på det.
Vill börja planera 3e men har inte riktigt fått med mig mannen än men jobbar på det.
Vi kör också oskyddat men jag har bra koll på ÄL så inget "misstag" än..tyvärr.
Ok, härligt! Hoppas på ett +.
Jag hade gärna fått en liten i april-juli nästa år så har väl några månader på mig att övertala mannen.
Hur gamla är din barn?
ScillaBlå - håller tummarna inför onsdag!!
ScillaBlå - hoppas hoppas att den håller sig borta!!!!!!
ScillaBlå - Kramar!
Vi planerar, som ni kanske läst tidigare i tråden, inte barn än... Min man är inte helt övertygad angående en 3a men häromdagen hade vi faktiskt sex som ev om allt går som det ska KAN resultera i ett plus...
Min make verkade under ett ögonblick vara med på noterna ang en 3a, förmodligen var det tillfälligt men men... Har så konstig och oregelbunden ÄL så vi får väl se.
Hoppet lever iaf!
ScillaBlå - ja just nu lutar det mer och mer åt att ÄL var ca 1 v senare än beräknat, dvs när vi myste. Jag har dock båda ggr vi försökt få barn blivit gravid vid första försöket men fått MF....så vi får se vad som händer. Har förmodligen bim 20/7.
Hoppas att du får tänka på lite annat under semester och att det blir ett stort plus snart!
ScillaBlå - det blev faktiskt ett plus i fredags så det blev ett "hoppsan". Dock är jag väldigt inställd på mf då jag haft det två ggr då jag blivit gravid vid första försöket innan jag fick mina två andra barn. Försöker att tänka positivt men det är svårt med de tidigare i bagaget.
Håller tummar och tår för ett stort fint plus den 25e!!!!!