Inlägg från: Lakrits |Visa alla inlägg
  • Lakrits

Syskon i Västerås.

ScillaBlå - ja precis! Det hade varit så kul! Håller tunnar och tår för oss båda!

Angeni - hoppas på ett fint plus!

• Lakrits

angeni - bf 29/3 om allt går som det sks och om jag räknat rätt...tror jag hade äl runt 7/7 istället för 1/7 som jag borde haft men är inte säker...det var som sagt inte så planerat.

• Lakrits

Neej, åh vad tråkigt! Men absolut, Valborg är också april, hoppas hoppas verkligen att det blir ett plus då. Tror att det blir det! Kramar

• Lakrits

2 barnsmamma - åh stort grattis!! När blir bf? Jag har också ett mf och ett ma bakom mig och oroar mig massor men håller tummarna att det ska gå vägen för oss!

• Lakrits

Lite ljusrosa flytningar idag... Fortfarande ömmande bröst...hoppas att det ska försvinna och bero på svampinfektionen jag dragit på i 1,5v..orolig!!

• Lakrits

Flytningarna kommer och går...vill bara att de ska försvinna.

Ringde kvinnokliniken och kunde få ett vul idag men är bortrest.., Hade så gärna haft ett vul innan måndag, ska på fest med jobbet och hade gärna vetat om allt är som det ska eller ej innan....

• Lakrits

Fick vul-tid idag men känner mig säker på mf. Tycker att flytningarna tilltagit men inget färskt blod men brunt...

• Lakrits

Det var för tidigt för att se ngt på vul, de såg hinnsäcken och ev något litet där i så fick en ny tid om 2v. Flytningarna har minskat på em, skönt!

• Lakrits

Välkommen Malin!

Hur går det för alla? Bim snart?

Här har de färgade flytningarna avtagit...eller det kan ibland vara svagt ljus ljus rosa. Hoppas att de ska hålla sig borta. Var ute och joggade en runda i lördags och var riktigt sliten efteråt och på sön kom de brun/rosa flytningarna så nu vågar jag inte jogga mer.. Vet inte om de berodde på löpningen men vågar inte chansa och är orolig att det ska ha ställt till något... VUL 13/8....nervöst!

Svar på tråden Syskon i Västerås.