CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-05-15 00:26:15 följande:
Han är ju för det första död sedan mer än femtio år tillbaka. Så om han börjar tala ut så är det nog dags att skjuta honom i huvudet för då är han förmodligen en zombie. För det andra så ställer jag mig extremt tveksam till att han avgudade djävulen, han var som sagt inte satanist och han var inte teist. Att någon kanske vill påföra satanism på honom är en annan sak.
Hade du på riktigt studerat hans texter i ett år hade du vetat detta. Det finns massor skrivet av och om Crowley, en anonym film trumfar inte det.
Jag vet att han är död och den filmen handlade om hans liv... Ska leta upp den filmen, jag kunde inte sova nåt dygn efter att jag såg den vidriga filmen, och han där beundrade djävulen, han studerade bibeln så han kunde mer än en riktig präst skulle kunna... Jag har inte studerat bara han utan hela lucifers och dennes trixer... Jag har varit med om konstigheter med och vill ej gå in på det mer heller... Jag ska hitta filmen dock och en bok han har skrivit som är berömd bland svartmagiker...