Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Vår dåliga smak

Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-15 22:27:01 följande:
    Åh ja!

Ja, ja!

Men HJÄLP!

Var tvungen att kommentera dina inlägg då det var mitt i prick och plötsligt så galet. Älskar lakrisal, så nu måste jag ju testa med mjölk till...

Har sedan barnsben varit sådan att jag blandar snobberi med dålig smak. Lillgammal och tokrolig om vartannat

Btw prova min favorit som barn - rå blodkorv med kall vaniljsås. (now try to Think outside the box)  
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    munk skrev 2013-05-15 22:26:31 följande:
    Jag älskar pulvermos. En fantastisk kulinarisk upplevelse varje gång.

Jag gillar även risiga möbler Kanske en soffa med trasigt överdrag så en bra bit stoppning syns. Jag asvkyr  nya"Ikeamöbler". Dessa förebannade soffor med schäslong. Även modet öppen planlösning samt "ljust och fräscht". Fruktansvärt sterilt och och själlöst. VittVittVitt.

Jag gillar det tyska språket.

Jag tycker att låten "never gonna give you up" med Rick Astley är grym. 

Klockrent

"Ein Jeder soll nach seiner facon selig werden"  
  • Ernst Hugo
    En struts skrev 2013-05-15 22:59:43 följande:
    Kom på fler saker:

Jag hänger på flashback ibland

Jag häckar framför allehanda dokusåpor

Jag köper "Hänt i veckan" ibland

Jag älskar "Let it rain" med BWO

Jag älskar alla datingsåpor och undrar var "Bachelor" har tagit vägen

Du samlade rätt många poäng totalt Solig men nörderiet med omoderna saker är inte dålig smak det är snarare tvärtom. Typ din Nokia.
  • Ernst Hugo
    Ypperlig skrev 2013-05-15 23:17:09 följande:

Popcorn med dip är riktigt gott! Ett tag brukade jag ta två chipsbitar med ett popcorn emellan och dippa.

Ryys det lät verkligen inte gott.
  • Ernst Hugo
    Ypperlig skrev 2013-05-15 23:19:51 följande:

Du vet inte vad du går miste om. ;)

Testa lite rå blodkorv med vaniljsås, så skall jag prova chips & ostbåge
  • Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-05-16 07:09:53 följande:
    Jag gillar Ullared, sedan finns det ju bättre och sämre tillfällen att åka dit ... men oftast tycker jag att det är bra. Jag har aldrig hyrt stuga där men alla som jag vet har gjort det verkar mycket nöjda.

Nu blev jag förvånad Förvånad Poirot du av alla....
  • Ernst Hugo
    Jackson skrev 2013-05-16 10:20:21 följande:
    Jag är ett stort fan av Ullared, förstår inte varför Gekås skulle vara WT, då de har saker som finns i vanliga märkesbundna affärer, bara för billigare pris. 

Det är inget fel i det men Ullared är själva definitionen av dålig smak när hela konceptet går ut på att göra en dagsutflykt för att handla billiga strumpor och schampo.
  • Ernst Hugo
    Beautifuldarkness skrev 2013-05-16 10:26:20 följande:
    Jag älskar Marilyn Manson och fan vad jag får skit för det av precis alla jag känner.

Kaviar + banan är helt fantastiskt.

Min lista på spotify är även fylld med 90-tals musik. ricky martin, ace of base, uncle kracker och liknande. jag säger att det är bra på förfest men jag lyssnar på det flera gånger i veckan, utan att det är förfest. 

Jag gillar djurmönstrat. Speciellt leopard och zebramönstrat. Önskar att jag hade en zebrafärgad resväska. 

Jag äter hellre salta pinnar eller pommes pinnar än chips. + att jag hatar popcorn.

Jag är helt ärlig när jag säger att jag inte gillar melodifestivalen, let´s dance, på spåret, bonde söker fru, ensam mamma söker och liknande. men jag ser nästan alltid maraton av vem vet mest på 2:an på söndagarna. Älskar det. 

Uppdrag granskning, kalla fakta, debatt, plus och postkodmiljonären (samt vem vet mest) är mina favoritprogram, de slår allt. 

Jag tycker att de flesta könsneutrala kläder till barn är lika fula som de typiskt söta flickiga och pojkiga. Önskar att mina barn kunde ha lika snygga kläder som jag har. ;)

Ah det får räcka....återkommer om jag kommer på mer. :D

Men stopp o belägg, postkodmiljonären är möjligen lite doorky men i övrigt är inget dålig smak där.
  • Ernst Hugo
    Jackson skrev 2013-05-16 10:35:04 följande:
    Why? Nu kanske det är lite annorlunda för mig  i och med att jag bara bor en timme därifrån med bil, men det är väl i stort samma sak som att gå omkring i gallerian, nordstan eller liknande en heldag? Att det sen är lite billigare gör väl det väl inte heller fel? 

Vi köpte vår Soda Stream på gekås, istället för 799 på elgiganten så kostade den oss 499 där.  
    Ja det är helt enkelt bara lite bonnigt och dålig smak, ungefär som med mina dammsugare ovan
  • Ernst Hugo
    Jackson skrev 2013-05-16 10:35:04 följande:
    Why? Nu kanske det är lite annorlunda för mig  i och med att jag bara bor en timme därifrån med bil, men det är väl i stort samma sak som att gå omkring i gallerian, nordstan eller liknande en heldag? Att det sen är lite billigare gör väl det väl inte heller fel? 

Vi köpte vår Soda Stream på gekås, istället för 799 på elgiganten så kostade den oss 499 där.  

Jag är likadan, men det är just det att man åker milavis för att spara några hundralappar Det finns en liten affär i Småland som säljer Lacoste 200:- billigare och japp där kör jag in ibland.
Svar på tråden Vår dåliga smak