Beautifuldarkness skrev 2013-05-16 10:26:20 följande:
Jag älskar Marilyn Manson och fan vad jag får skit för det av precis alla jag känner.
Kaviar + banan är helt fantastiskt.
Min lista på spotify är även fylld med 90-tals musik. ricky martin, ace of base, uncle kracker och liknande. jag säger att det är bra på förfest men jag lyssnar på det flera gånger i veckan, utan att det är förfest.
Jag gillar djurmönstrat. Speciellt leopard och zebramönstrat. Önskar att jag hade en zebrafärgad resväska.
Jag äter hellre salta pinnar eller pommes pinnar än chips. + att jag hatar popcorn.
Jag är helt ärlig när jag säger att jag inte gillar melodifestivalen, let´s dance, på spåret, bonde söker fru, ensam mamma söker och liknande. men jag ser nästan alltid maraton av vem vet mest på 2:an på söndagarna. Älskar det.
Uppdrag granskning, kalla fakta, debatt, plus och postkodmiljonären (samt vem vet mest) är mina favoritprogram, de slår allt.
Jag tycker att de flesta könsneutrala kläder till barn är lika fula som de typiskt söta flickiga och pojkiga. Önskar att mina barn kunde ha lika snygga kläder som jag har. ;)
Ah det får räcka....återkommer om jag kommer på mer. :D
Men stopp o belägg, postkodmiljonären är möjligen lite doorky men i övrigt är inget dålig smak där.