Inlägg från: Anonym (Planka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Planka)

    Runk Frågor

    Anonym (Runk Frågor) skrev 2013-05-16 17:15:13 följande:
    Runk Frågor

    Hejsan!
    Jag ska ställa lite Runk frågor till er män.
    Hade varit kul med lite nya idéer.

    okej

    1. Hur ofta per dag runkar ni? 1

    2. Runkar ni på jobbet? Nej

    3. Vaknar ni alltid med ståkuk? Nej

    4. Era bästa runk ställningar (stå, sitta, ligga mm). Sitta eller stå

    5. Runkar ni till porrfilm? Ja

    6. Vad går ni igång på? Kollar avsugningar

    7. Räknas kuk storleken för er? Ja

    8. Vet eran partner om att ni runkar eller ni gör det bakom deras ryggar? Är singel

    9. Runkar ni framför eran partner bara så när ni är små kåta (om ni typ ser en film kan ni dra ner byxorna och börja runka)? Är singel

    10. Har ni någon gång blivit avslöjade? Och utav vem? Berätta.Ja, när jag var 13, en kompis pappa kom på oss när vi satt och runkade.

    Skulle vara roligt att få läsa era svar ha det bäst. :)


  • Anonym (Planka)
    Anonym (Gäsp) skrev 2024-03-14 08:39:13 följande:

    Eftersom det bara är män som är intresserade av ämnet så tycker jag att ni kan skapa ett eget runk-community där ni kan umgås och utbyta erfarenheter.


    Eller en sån här tråd. De som inte är intresserade kan finna andra trådar att läsa.
  • Anonym (Planka)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-03-14 10:07:41 följande:

    Finner det konstigt att typ ingen som svarar här vaknar med stånd varje morgon. Det har alla mina karlar gjort. Förvisso pissestånd ibland, men alltid stånd på morgonen. Och ett pissestånd går att rida och få till ett kåtstånd istället Flört Älskar morgon sex. Kuken verkar vara som hårdast då och ser då också större ut. Mycket upphetsande.
    Mvh, kuk älskande kvinna 


    Inga riktiga karlar här?
  • Anonym (Planka)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-03-14 10:14:00 följande:
    Jag vaknar i princip varje morgon med stånd, vilket min kvinna brukar tycka om att nyttja... och om jag råkar vara slak så ser hon till att jag blir hård i alla fall.Glad
    EN riktigt karl här i alla fall.
Svar på tråden Runk Frågor