• Tussan30

    ++++ testat idag svävar på moln... v 6 idag... nån som vill följas åt..

    äntligen ett plus har väl inte landat än här... Svävar på moln här hemma...

  • Svar på tråden ++++ testat idag svävar på moln... v 6 idag... nån som vill följas åt..
  • Emelie 1987
    Tussan30 skrev 2013-05-27 07:28:44 följande:

    Ja nu har jag ju ingen aning om jag är gravid eller inte
    Jag håller ändå tummarna extra hårt. 
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Tussan30
    Emelie 1987 skrev 2013-05-27 10:20:32 följande:
    Jag håller ändå tummarna extra hårt. 
    En man, två barn, tre älsklingar

    Tack ♥
  • Tussan30
    MMM01 skrev 2013-05-27 14:57:56 följande:
    :( vad läskigt! Har det gjort ont också?

    Nej bara kännt mig depp... Men blödde bara igår.. Och inte mycket... Så jag försöker tänka possitivt...
  • Mestis
    Tussan30 skrev 2013-05-27 19:58:20 följande:
    Nej bara kännt mig depp... Men blödde bara igår.. Och inte mycket... Så jag försöker tänka possitivt...

    Håller tummarna!
  • Eilat

    Håller tummarna för Ts! De säger ju att man kan blöda under en graviditet även om allt är som det ska.

    Hakar gärna på! Svagt plus i helgen och nytt test i morse som var tydligt positivt. Tjoho!

  • Tussan30
    Eilat skrev 2013-05-29 21:24:16 följande:
    Håller tummarna för Ts! De säger ju att man kan blöda under en graviditet även om allt är som det ska. Hakar gärna på! Svagt plus i helgen och nytt test i morse som var tydligt positivt. Tjoho!

    Absolut... Välkommen hoppas få komma till privatklinik i början av nästa vecka grattis till +
  • Tussan30
    Tussan30 skrev 2013-05-29 22:07:45 följande:
    Absolut... Välkommen hoppas få komma till privatklinik i början av nästa vecka grattis till +

    Har för 3 år sedan genomgått mf... Usch så mår sådär nu...
  • Eilat

    Gör de Vul på privatkliniken? Vet du vad det kostar? Jag hade gärna velat se om där finns ett hjärta i vecka 9 så att man slipper vänta till RUL. Tyckte förra graviditetens första trimester var jättejobbig, både för att man inte fått se eller känna nåt barn, och för att man mådde dåligt. Så det hade varit trevligt att se det lite tidigare denna gång.

Svar på tråden ++++ testat idag svävar på moln... v 6 idag... nån som vill följas åt..