• Queeroverhere

Tatuerade min son

När jag kom hem från jobbet i morse fick jag mig en rejäl överraskning - gubben har gått lös på sonen med tatueringsmaskinen!!! Han har köpt ett såntdär kit på ebay och övat på sig själv och kompisar - och nu har han gjort en på sonen. Vad skall jag göra? Kommer den att växa bort? Den är så fuuuul. Det hade varit okej om den hade varit fin, men den är jättedåligt gjord!! är det här olagligt? Hjälp mig!

• Svar på tråden Tatuerade min son
  • carro93
    Queeroverhere skrev 2013-05-21 21:10:20 följande:
    Min son fyller 3 i oktober... Ingen som behöver tro på det men det stämmer inte mindre för det. Måste ha råd..!!

Tatuerar man en 3 åring så har man nog inte alla hemma... 

Och du säger att "hade den varit fin så hade det varit okej", på en 3 åring??? haha nja trollis! ;) 

• Petite Chérie
    Queeroverhere skrev 2013-05-21 21:10:20 följande:
    Min son fyller 3 i oktober... Ingen som behöver tro på det men det stämmer inte mindre för det. Måste ha råd..!!
    Nej, den kommer inte försvinna. Men den kommer ju se mindre ut med åren, eftersom han blir större.

Jag har väldigt svårt att tro på det här. Om din man nu har tatuerat din son, hur lyckades han? Hur får man en 2 åring att sitta still när många vuxna knappt kan det när dom tatuerar sig??
    Far be it from me to criticize a man with a full pubis.
  • Mercedez

TS lägg ut en bild är du snäll

• Queeroverhere
    Mercedez skrev 2013-05-21 21:13:11 följande:
    Lägg ut en bild TS
    Okej, det kan jag väl göra.
  • Queeroverhere
    carro93 skrev 2013-05-21 21:13:20 följande:

Tatuerar man en 3 åring så har man nog inte alla hemma... 

Och du säger att "hade den varit fin så hade det varit okej", på en 3 åring??? haha nja trollis! ;) 

Det hade inte stört mig om den hade varit fin och om han hade frågat innan, nej
  • susa

Jag tror den växer bort. Du behöver inte vara orolig TS

• Queeroverhere
    AngieT skrev 2013-05-21 21:13:21 följande:
    Nej, den kommer inte försvinna. Men den kommer ju se mindre ut med åren, eftersom han blir större.

Jag har väldigt svårt att tro på det här. Om din man nu har tatuerat din son, hur lyckades han? Hur får man en 2 åring att sitta still när många vuxna knappt kan det när dom tatuerar sig??
    Jag har ingen aning. vet att han har använt min emblakräm jag har till bikinilinjen.

Här är bilden...
    tinypic.com/r/2z4wepx/5
  • Mercedez
    Queeroverhere skrev 2013-05-21 21:18:11 följande:
    Okej, det kan jag väl göra.

Bild på tatueringen inte på maskinen
  • pannkakamedsystrar

Vad är detta för jävla trams??

Phil Anselmo... FUCKIN A
  • Queeroverhere
    Mercedez skrev 2013-05-21 21:21:04 följande:

Bild på tatueringen inte på maskinen
    Jag har bifogat en bild på tatueringen?? varför skulle någon vilja se maskinen?
Svar på tråden Tatuerade min son