• Queeroverhere

Tatuerade min son

När jag kom hem från jobbet i morse fick jag mig en rejäl överraskning - gubben har gått lös på sonen med tatueringsmaskinen!!! Han har köpt ett såntdär kit på ebay och övat på sig själv och kompisar - och nu har han gjort en på sonen. Vad skall jag göra? Kommer den att växa bort? Den är så fuuuul. Det hade varit okej om den hade varit fin, men den är jättedåligt gjord!! är det här olagligt? Hjälp mig!

• Svar på tråden Tatuerade min son
  • Juronjaure

På något sätt gillar jag bluffar som snabbt kan avslöjas som bluffar... Men den borde ligga i sandlådan.

• livbojen
    Queeroverhere skrev 2013-05-21 21:10:49 följande:
    Painful pleasures. vad har det med saken att göra?
    Det är inte ett märke på en tatueringsmaskin, det är naamnet på en återförsäljare i USA som säljer piercingsmycken och andra bodymodifikations supplies..

Dessutom tar det en liten stund för en tatuering att läka och aldrig i livet att ungen varken hade varit still eller inte visat den tidigare pga av smärta och svullnad.

Good try. ;)

MVH en helkroppstatuerad och tungt piercad  mamma 
  • LindaR

Hahahahaha "kommer den växa bort"? Du verkar vara lika efterbliven som din man!!!

• lykantrophona

Är ju en trolltråd, men har en väldigt god poäng: Varför vore det okej att omskära småpojkar, när det inte är okej att tatuera dem? Båda är smärtsamma upplevelser, och inte någonting man kan ångra. :P

• lillplutt
    lykantrophona skrev 2013-05-21 23:17:12 följande:
    Är ju en trolltråd, men har en väldigt god poäng: Varför vore det okej att omskära småpojkar, när det inte är okej att tatuera dem? Båda är smärtsamma upplevelser, och inte någonting man kan ångra. :P
    En tatuering i den där stilen är iaf fulare än en omskuren penis. Nej jag gillar inte omskärelse om nån undrar
Svar på tråden Tatuerade min son