• Queeroverhere

Tatuerade min son

När jag kom hem från jobbet i morse fick jag mig en rejäl överraskning - gubben har gått lös på sonen med tatueringsmaskinen!!! Han har köpt ett såntdär kit på ebay och övat på sig själv och kompisar - och nu har han gjort en på sonen. Vad skall jag göra? Kommer den att växa bort? Den är så fuuuul. Det hade varit okej om den hade varit fin, men den är jättedåligt gjord!! är det här olagligt? Hjälp mig!

• Svar på tråden Tatuerade min son
  • Juronjaure
    Tittij skrev 2013-05-22 08:00:35 följande:
    Snälla förklara för mig varför man dels lägger tid på sån här idioti och även varför man väljer att förstöra ett bra forum med barnsligheter och lögner? Jag förstår verkligen inte detta fenomen.

Har du ett sånt pissigt liv att detta är ditt stora nöje??
    Ett tips från mig: Skaffa några bra vänner att hitta på roliga saker med, börja träna eller hoppa på en kul kvällskurs och använd dina tid till nåt vettigt!
    Det undrar jag också. Får vi en förklaring, TS?
  • Psykologistuderande
    LoPax skrev 2013-05-22 02:06:14 följande:
    Förstår verkligen inte vitsen bara? Har verkligen folk så lite att göra att de har tid att göra trollinlägg på forum? Jag orkar knappt starta trådar om saker som jag faktiskt undrar över. 
    Jag håller med. Kanske borde TS skaffa barn så att hon fick lite annat att pyssla med än att fjanta sig på FL. (Naturligtvis ironiskt menat men ändock..)

/Linda 
  • MrsPenn
    Tittij skrev 2013-05-22 08:00:35 följande:
    Snälla förklara för mig varför man dels lägger tid på sån här idioti och även varför man väljer att förstöra ett bra forum med barnsligheter och lögner? Jag förstår verkligen inte detta fenomen.

Har du ett sånt pissigt liv att detta är ditt stora nöje??
    Ett tips från mig: Skaffa några bra vänner att hitta på roliga saker med, börja träna eller hoppa på en kul kvällskurs och använd dina tid till nåt vettigt!
    Håller med.
    Plus
    Personens valda nick säger det mesta...
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • No Logo

Oj, det är farligt, färgen innehåller gift som kan gå ut i blodet. Ni måste till sjukhus och ta bort den omedelbart. Ring efter ambulans, då får ni förtur in till läkaren!

• Emelie b
    No Logo skrev 2013-05-22 10:29:40 följande:
    Oj, det är farligt, färgen innehåller gift som kan gå ut i blodet. Ni måste till sjukhus och ta bort den omedelbart. Ring efter ambulans, då får ni förtur in till läkaren!

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

HA HA

PUST FRUST

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA HA HA HAHA HAA
  • biggerswoman

Om denna är sann? är det ? på en liten unge? nja...polisanmäl i så fall men som andra skriver hur får han en liten att sitta still så länge? sen det gör ju ont att tatuerar sig och svider en del?

Det måste ju gjort ont på sonen?

ÖHHH 

• Emelie b
    biggerswoman skrev 2013-05-22 11:01:12 följande:
    Om denna är sann? är det ? på en liten unge? nja...polisanmäl i så fall men som andra skriver hur får han en liten att sitta still så länge? sen det gör ju ont att tatuerar sig och svider en del?

Det måste ju gjort ont på sonen?

ÖHHH 

Ts har redan sagt att de är bullshit :)
  • 123

Så finurligt och påhittigt att starta en "trolltråd" så att vi alla kan få lite skoj! För det var ju verkligen jätteroligt detta TS!

PS. Komikerbranschen är rätt tuff så säg inte upp dig från jobbet (för du har ett jobb va...?)

Svar på tråden Tatuerade min son