• kiriaki

    planerar graviditet utan att killen vet om det.

    Se till att ata folsyra i ca 3 manader innan du blir gravid om du kan. Jag gjorde inget speciellt nar jag berattade for maken att jag var gravid, sprang bara ut pa tomten och halvskrek "Du ska bli pappa!" och han sager fortfarande att han aldrig kommer att glomma den dagen for att han blev sa glad sa.. vad som helst ar nog underbart om din pojkvan nu vill ha barn :)

  • kiriaki
    JennieAnderson skrev 2013-05-24 07:54:52 följande:
    Att äta folsyra innan är ett jättebra tips, som kiriaki skrev, och lite extra järn skadar aldrig. Tycker du kan sluta med pillerna redan idag om du vill det. han kommer inte att märka nått. Har du kartor hemma så kan du ju ploppa ut en varje dag o slänga i toaletten på morgonen. Finns många varianter att "lura" killen på.

    När jag blev gravid så testade jag mig riktigt tidigt på morgonen när min man låg o sov... O när plusset kom så sprang jag upp till honom och bara skrek och hoppade i sängen... Vi hade försökt i många år. Yrvaken som han var fattade han först inget förrän några timmar senare när han hade fått kaffe i sig  

    Grattis till plusset och bebisen! :) Min lillskrutt foddes for 5 veckor sedan, helt underbart :)
Svar på tråden planerar graviditet utan att killen vet om det.