Inlägg från: mimi87 |Visa alla inlägg
  • mimi87

    Här samlas de som vill prata om Skilda världar! Någon mer som nyligen sett serien igen?

    hej!

    Jag är ett skilda världar-fan och jag blev jätteglad när jag såg att de skulle ge ut boxarna, allt var bra till säsong 10-11 då jag såg att de HADE HOPPAT ÖVER HELA PARTIET MED AVSNITT I SERIEN SOM ÄR PÅ 45 MINUTER, Jag blev förstås jätteledsen och jättearg.. :(  Det vill säga att de har hoppat över alla avsnitt efter explosionen,, det som hände med stallet, hur det gick för Helena, Julia, Lillemor, Maria. Ylva, Nora, Alex, Morgan och Camilla, Jakob?
    så jag undrar om det är någon snäll person där ute som har dessa avsnitt, detta partiet, hur det går för dessa karaktärer och kan lägga upp skilda världar-avsnitten som är på 45 minuter på you tube?

    MVH//
    mia

  • mimi87

    De har hoppat över några avsnitt...jag har ett svagt minne av att Daniel och Morgan hade invigning av stallet och där blev Morgan irriterad, han hade inte accepterat Anders då...Det var ett avsnitt om detta..kommer jag ihåg fel? Varför skulle de prata om att ha en invigning och sedan inte ha det?
    Det är inte bara invigningen av stallet som jag tycker fattas, det finns frågetecken runt hur Jennifer och Tom blev tillsammans, jag har för mig att de sände det på TV, eller har jag fel?
    Man ser det i resumen att det är handling som är borta...

Svar på tråden Här samlas de som vill prata om Skilda världar! Någon mer som nyligen sett serien igen?