• Cassidy

Insemination - sommaren 2013

Nu ska vi snart dra igång tredje försöket i projekt Bebis!

Insemination med donatorspermier på Sahlgrenska är det som gäller för oss.

Jag hoppas att vi blir några stycken som följs åt i tråden, och att alla får ett plus innan sommaren är slut! Glad

• Svar på tråden Insemination - sommaren 2013
  • amalia02
    PatKay83 skrev 2013-10-09 11:41:48 följande:

Ååååh, eftersom det var ostimulerat så är där ingen tvekan! STORT grattisGravid
    Hoppas att du startar en kedjereaktion :)

Jag blev inseminerad igår men det känns inte helt rätt. Har inte alls haft äl-smärtor eller äl-sekret så tror att insem gjordes för tidigt. Jaja, hoppas att alla andra får lika positiva besked!

De två första gångerna såg hon sprickor i båda änderna och gud vet vad, ändå blev det inget. Denna gången var jag bombsäker att det var för tidigt. ägglossningstesterna gav starkt utslag i över 48 timmar efteråt. Jag kände ingen ägglossning, ingenting alls kände jag. På bim-4 ,kvällen började det bubbla lite på vänstersida, det är allt hittills och jag är på bim -1 idag. Jag känner mig lite varm, alltså annorlunda mot "normal" varm. Så det verkar som att man inte behöver "känna nåt". Håller tummarna och sprider lite gravidbaciller på dig så länge. Jag vill ha sällskap i en gravidtråd snart juSkäms
  • PatKay83
    amalia02 skrev 2013-10-09 14:50:49 följande:

De två första gångerna såg hon sprickor i båda änderna och gud vet vad, ändå blev det inget. Denna gången var jag bombsäker att det var för tidigt. ägglossningstesterna gav starkt utslag i över 48 timmar efteråt. Jag kände ingen ägglossning, ingenting alls kände jag. På bim-4 ,kvällen började det bubbla lite på vänstersida, det är allt hittills och jag är på bim -1 idag. Jag känner mig lite varm, alltså annorlunda mot "normal" varm. Så det verkar som att man inte behöver "känna nåt". Håller tummarna och sprider lite gravidbaciller på dig så länge. Jag vill ha sällskap i en gravidtråd snart juSkäms

Ååh, hoppas att du har rätt :)
    Jag har iofs haft lite känningar idag så det kanske har släppt nu. Det bästa hade varit att gå i ide i två veckor så man slipper väntan :D
  • Cassidy

Härligt Amalia!!!!!!!!

Här har halva tiden gått, så nu börjar den värsta väntan. Mår uselt mest hela tiden, men det har jag gjort varje gång hittills. Jag känner mej allt mer övertygad om att jag har nåt fel som de inte hittat... Jag har haft sån faslig otur i livet att jag inte kan tänka mej att jag skulle kunna ha någon tur nu...

• amalia02
    Cassidy skrev 2013-10-10 19:37:52 följande:
    Härligt Amalia!!!!!!!!

Här har halva tiden gått, så nu börjar den värsta väntan. Mår uselt mest hela tiden, men det har jag gjort varje gång hittills. Jag känner mej allt mer övertygad om att jag har nåt fel som de inte hittat... Jag har haft sån faslig otur i livet att jag inte kan tänka mej att jag skulle kunna ha någon tur nu...

Tack{#emotions_dlg.flower}

Jag vet att det är svårt men nu är det bara en vecka kvar tills du vet. Funkar det inte får det bli IVF och snart håller ni er bebis i famnen. Så är det bara! Bit ihop och kör hårtHjärta 
  • amalia02

PatKay83 skrev 2013-10-09 10:40:06 följande:
    Har du tagit digitalt än Amalia02?

Nu tog jag ett och det visar  gravid  1-2, ska göra ett nytt på måndag för att se om veckorna ökar som de ska.
  • PatKay83
    amalia02 skrev 2013-10-10 21:38:18 följande:

Nu tog jag ett och det visar  gravid  1-2, ska göra ett nytt på måndag för att se om veckorna ökar som de ska.

Visst är det magiskt att få det på digitalt? Stort grattis igen!! Har du räknat ut BF?
  • Mc angel

Grattis!!!!... Jag ska insemineras i morrn... Håll alla tummar å tår...hihi

• SoSS15

Vad roligt det är att se att det går framåt för er! :) Blir så glad för er skull!
    - Och för er som kämpar! Det kommer att bli ett plus för er också, just hang in there! :)

Svar på tråden Insemination - sommaren 2013