Inlägg från: majaalinnea |Visa alla inlägg
  • majaalinnea

    Sent missfall v. 20+6

    Är det någon mer som varit med om ett sent missfall? Jag hittar bara gamla trådar och vill gärna komma i kontakt med andra som varit med om liknande, eller samma sak. 

    Jag vill så gärna bli gravid så fort som möjligt igen, är det någon som varit med om samma sak som har/väntar barn idag? Hur lång tid tog det för er att bli gravida igen?

    vill ni läsa min historia http://utanivar.blogg.se/ 

  • Svar på tråden Sent missfall v. 20+6
  • majaalinnea

    Tack för era ord. den 5/6 fick vi ett plus på stickan igen, bara 7 veckor efter vi förlorat Ivar. Tyvärr resulterade det i ett tidigt missfall så nu får vi försöka resa oss igen och hoppas på att vi blir gravida snart igen. Plågsamma känslor man måste gå igenom bara för man längtar efter ett barn!

    Även om det inte borde få hända att man förlorar sitt barn så känns det skönt att veta att man inte är den enda som behöver gå igenom det här. Det hjälper mig mycket att höra om andra som varit med om det här hemska men som ändå idag är lyckliga och har gått starka ur sorgen. <3

  • majaalinnea

    Zarx, jag beklargar verkligen, jag vet precis vad du går igenom. Jag finns här och pratar gärna om det som hänt och om sorgen. Jag förstår att när allt fortfarande är så nytt så känns det helt overkligt och man undrar bara varför! (för mig har det ju inte gått jättelänge heller men jag har först nu börjat förstå på riktigt vad som hänt) Du kan skicka pm om du vill prata privat eller på facebook för där är jag mer aktiv än här (orkar inte all bebislycka på den här sidan)  KRAM

    melikey0u, usch jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag har själv försökt trösta mig med att jag i alla fall inte behövde gå hela graviditeten och sedan förlora honom. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig. All styrka till dig och din familj!! Jag ska sätta mig och läsa din historia, men jag vet redan nu att det kommer bli så jobbigt att jag inte kommer klara det just nu.  Hoppas ni får en fin begravning där ni kan sörja Einar med familj och vänner. Sånt här ska inte ens behöva hända så jag vet inte hur jag ska avsluta det här, men återigen skickar jag all styrka till er! KRAM

Svar på tråden Sent missfall v. 20+6