Varför blir jag inte smalare?
Jag tränar 6-7 dagar i veckan minst 1 timme och dagen, styrketräning varje dag och ibland då även spinning, step, joggning och dans. Jag äter 4 gånger om dagen, frukost oftast en frukt, till lunch strimlad sallad, strimlade morötter och strimlad gurka, ca en talrik med detta. Efter skolan äter jag ganska mycket till mellanmål för jag älskar det, men jag äter bara nyttigheter, ex havregrynsgröt, mörkt bröd, frukt, keso eller liknande. Till middag äter jag oftast frukt, keso och mörkt bröd. Ibland kyckling och grönsaker. Jag äter inte pasta, potatis eller ris, händer men sällan, jag äter inget godis alls, inte glass, kakor, chips eller något sånt sött, äter inte ljust bröd, händer ju såklart men inte alls ofta, har även fått för mig att kött är dåligt, eller ja eftersom där är mycket kalorier i de så har jag sett det som dåligt.. Jag är 172 lång och väger mellan 60 & 63kg som max, det är från dag till dag för jag väger mig varje dag... Min fråga är nu, varför blir jag inte smalare? Jag har gått ner ca 4 kilo, men märken ingen skillnad, men folk i min närhet gör men inte jag.. Så varför?