Vilka blöjor är bäst?
Vilket blöjmärke föredrar ni och varför? :) Ska snart inhandla små blöjor för nyfödd så tänkte att ni kunde ge mig lite tips om vilka som är "bäst" enligt er?
Vilket blöjmärke föredrar ni och varför? :) Ska snart inhandla små blöjor för nyfödd så tänkte att ni kunde ge mig lite tips om vilka som är "bäst" enligt er?
Jag tyckte huggies var bra för nyfödda och sedan libero.
libero o sen toujours (lidl)
Vi fick våran tjej för 10 månader sedan och vi tyckte att pampers new baby fungerade bra (första två månaderna typ) för att den hade ett "nät" i sig som gjorde att bajset inte låg mot huden, på vår dotter iaf. Annars är Libero eller Willys bäst (haft sedan två månaders ålder), de är i princip samma tycker jag. Vad gäller läckage har vi inte haft problem med någon. ICA och Huggies ogillas.
Pampers och änglamark innan de rör på sig och på natten. Libero up and go när de inte kan stå still vid blöjbyte.
Jag har hela tiden använt Libero till min 2 åring, som nu använder up
Föredrar Libero. Pampers New Baby är himla mjuka och följsamma, men jag tycker de känns fuktiga utanpå nästan på en gång, och mer än en gång har nätet fastnat i rumpan på mina barn (främst på natten).
När sonen var nyfödd så var libero bäst. Pampers hade nåt nät som klistrades fast i rumpan som man fick dra av. Det verkade göra ont.
Nu när han är stor är icas egna up and go bäst, libero och pampers är för smala i midjan.
Beror på vad som sitter bäst på ditt barn! Med äldsta satt libero bäst... Med yngsta blev det 4-5 läckage av samma märke. Där passade Pampers bäst. Så mitt tips är att testa olika.
Idag kör vi Pampers på det stora hela, just nu libero pga felköp. Älskar att Pampers har big pack! Min yngsta är 15 mån.
Vi köper Willy's egna :). Har 2 st tjejer som är 2år
What the??? Aja allt kom inte med...
Men jag försöker en gång till.
Som sagt så har jag använt libero till min 2 åring, som använder up