Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Februari bebisar 2014 ;)

vecka 14 i morgon :)

syns inte så mycket framifrån, är ganska så bred i vanliga fall med ;)

• Hallonfrossa
    elinos01 skrev 2013-08-21 07:49:32 följande:
    Den där hysterin har blivit lite galen. Det är ju inte ovanligt att man känner av det första i v.24 första gången. Speciellt om moderkakan är i framvägg, man kan vara kortare gången än man tror, man vet inte hur det ska kännas osv. Tror precis som du skrev att många blir oroliga i onödan, just eftersom alla börjar skriva och älta det från vecka 14 ungefär. Klart man längtar till fladdret och de riktiga sparkarna men om man ska se realistiskt på det; hur stor bebisen är, hur mycket den faktiskt ska tränga igenom innan man kan känna något och hur stark den måste. Vara för att komma igenom både fostervatten och kanske moderkaka med sparkarna så är det inte så konstigt att det tar sin lilla tid :)
    Nä det är väll en sådan sak man vackert får inse, denna bebis kanske inte är så stark som mina andra två har varit, samt att jag har ju kännt den många gånger, det är först när man inte känt på ett tag som funderingarna kommer, men kände han i dag nu på morgonen så det kändes väldigt skönt :)
  • Hallonfrossa
    elinos01 skrev 2013-08-21 15:55:49 följande:
    Haha det kanske är vad jag jag och vänta till bebis nr2 då ;)

Min sambo brukar skratta år mig och tycker de där hormonerna är lite festliga. Är jag inte överdrivet kärleksfull så gråter jag. Han låter mig klämma in mig nära och ligga där. Annars hade jag nog börjat gråta, haha.
    Haha ja jag har varit både och ;)

Med första barnet var jag oxå en närhetsslukare

Med barn nr 2 var jag mer neutral och nu med nr 3 har jag i stort sätt inget tålamod och är FULL med hormoner, satt och bölade till IDOL :-O i går!!!! I nästa sekund kan jag bli fly förbannad och skrika och gapa så jag är glad att jag har min kära make kvar hos mig haha vad han har fått och får stå ut med ????
  • Hallonfrossa
    AC24 skrev 2013-08-24 09:11:37 följande:

Går in i vecka 15 idag :) 

Grattis grattis till 14 hela veckor :)
  • Hallonfrossa

Åh vad bra med en bf lista :)

Jag blev bakflyttad på inskrivningen till 26/2 i stället men enligt mina egna uträkningar ska det vara 24:e men vi lyder väll bm tycker jag ;) fast vi kan vänta med att ändra tills efter rul :)

• Hallonfrossa
    caaroooline skrev 2013-08-26 13:37:54 följande:
    Har ni börjat handla något än? Jag handlar nästan allt jag vill ha, men nu får jag allt lugna mig. Men är så svårt när nästan allt är.på rea. Bestämde redan igår att jag inte skulle handla mer. Ändå satt jag imorse å beställde hem en Lundmyr body! Haha.
    du må tro att jag har varit nära!! men något säger mig att jag bör vänta tills efter rul för säkerhetsskull :)
    Men man är bra sugen :D 
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-08-26 15:55:01 följande:
    Kul me en blogg :D

ja, jag var inne på din och kikade lite :) fick då även se din magbild!! så stor  mage vill jag med ha ;) jätte fin :D
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)