Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Februari bebisar 2014 ;)

aprilbebisen skrev 2013-08-26 16:08:20 följande:
    jag önskar den kunde vara lite mindre haha :P den växer för fort så tror de kommer bli som sist :/

jo alla är vi ju olika, jag känner min livmoder, men tycker den är liten, samtidigt tror jag att jag förväntar mig för mycket, om man tänker efter är inte bebis så stor än och inte livmodern heller för den delen, förra gången vart jag större fortare men då var det oxå bara 8 månader sedan förra förlossningen och då hade inte livmodern gått tillbaka.

Förstår att det kan kännas jobbigt att bli förstor med, det blir ju tungt! 
  • Hallonfrossa
    anselina skrev 2013-08-27 08:57:13 följande:

hejsan. väntar nu mitt 3:e barn och kan tyvär inte säga än om det blir februari el inte. Men vi chansar på det:)
    Min äldsta är 10 och yngsta 5. Med nr 1 blev jag gravid på en gång men när vi inte blev gravida igen efter 3 år så tog vi hjälp. Jag hade ingen ÄL och fick då äta piller som hjälpt mig bli gravid, så 5 år senare tittade nr 2 fram.
    för ca 2 år sen försökte vi igen men då det int gick med piller fick jag börja ta sprutor för at framkalla ÄL men som inte fungrade så bra som vi hoppades. 
    Vi deppade inte för det utan insåg att det va ingen mning. Vi har 2 underbara barn. Nu När vi lixom kommit på hur sköt det är med "stora" barn och allt lugnat sig här på gården med div saker. så började jag ändå ana något skumt men kopplade bort den tanken.  men när brösten ändrade sig å började ömma, och magen svall å blev tjock så tog jag ett test, vilket visade positivt. Vi blev såklart jätte glada, men jag tyckte allt bara va konstigt... Otippat!

Ringde bm å fick en tid. När jag kom dit och vi pratade så kollade hon ifall hon hörde nå hjärtljud, å de gjorde hon, hon sa då att jag va lätt över v 12. väntar nu på  UL, så vi få veta säket när de blir!

blev en liten roman, hoppas ingen misstycker           

Välkommen hit! Och grattis
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-08-29 11:36:58 följande:
    aha b ara att du inte har länken under ditt namn trodde du tog bort den :P

Ja av någon anledning måste jag skriva dit det varje inlägg och det dunkar inte på mobil :(
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-09-02 09:15:58 följande:
    Ja verkligen :D det går undan nu.. 
    ja verkligen!! kollade igenom mina bilder och bara på två veckor ser jag skillnad!

här är vecka 6, vecka 8,
    vecka 13 och vecka 15.

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)