Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Februari bebisar 2014 ;)

caaroooline skrev 2013-09-16 19:37:04 följande:
    ja det är jättw mysigt, varför kilade du på eran? :)
    Jag skulle få förlängt min sjukskrivning och då tänkte läkaren att vi likaså kunde kika på den lille :)
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-09-17 13:28:46 följande:
    Idag går jag in i vecka 20 (19+0) så på måndag har jag gått exakt halva tiden. :D

tycker oxå det går undan!! v18 i morgon :)

• Hallonfrossa
    Ljusgläntan skrev 2013-09-17 19:20:41 följande:
    Jag tyckte första tiden fram till vecka 13 gick långsamt, efter det har det sprungit iväg. Vi går in i vecka 20 på lördag!

Hur mycket har ni börjat handla/förbereda?
    samma här, vi har inte köpt någonting ännu, ska väll börja så smått efter rul :)
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-09-18 18:41:02 följande:
    Litet tips till er, tävlar ut ett babygym på min blogg från www.ladida.se
    Jag kommer slumpa ut en vinnare, när tävlingen avslutas :)

jag är med via min blogg, kommer publiceras i morgon kl.8 har redan för många inlägg i dag haha ;)
  • Hallonfrossa
    Miss Olsen skrev 2013-09-19 10:39:53 följande:
    Varit på RUL idag! Vi väntar en pojke den 19/2 och allt såg bra ut! 💚💙💚💙💚 Känslan stämde ändå! 😊 Nu hoppas jag det blir mer verkligt och att man kan njuta mer! Ska börja handla lite grejer och planera barnrummet. Verkar som en lite lugnare bebis än dottern, får se om det stämmer. 😉 Moderkakan i bakvägg och känner ändå mindre än i förra grav. Jag fällde en tår, kunde inte hålla igen. Vet inte varför men blev så lättad. Så härligt det är att ha varit och sett den lille! 😍
    åh! grattis :D
  • Hallonfrossa
    caaroooline skrev 2013-09-19 19:16:29 följande:

Storstädat hela huset, tog 4 timmar å jag är inte ens klar! kroppen säger redan nej, hur ska de då bli när man är höggravid? :p

Här hemma klarar man att damma och skura toaletterna sen tar det stopp:( så i slitet kan jag väll inte städa alls :(
  • Hallonfrossa
    AC24 skrev 2013-09-22 19:51:03 följande:

Imorrn är det dags för RUL! Ska bli såå spännande:D:D

Stort lycka till :)
  • Hallonfrossa
    AC24 skrev 2013-09-23 16:39:40 följande:

Hej på er! Vi har varit på RUL idag och det var alldeles underbart att få se den lilla i magen :) Allt såg bra ut och vi väntar tydligen en flicka :D <3<3 

Åh grattis till flickan :)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)