Inlägg från: Hallonfrossa |Visa alla inlägg
  • Hallonfrossa

Februari bebisar 2014 ;)

aprilbebisen skrev 2013-10-14 14:07:15 följande:
    Ahh trist när det blir så :/ Hur fixar man köns ul då? bokar man själv eller fixar ens bm det??

vi har bokat själva på en privat klinik i Norrköping, där kostar det 700kr vilket är billigt mot många andra ställen :)
  • Hallonfrossa
    Miss Olsen skrev 2013-10-15 19:19:01 följande:

Jag tycker också jag är mer luden på benen och magen (väntar en pojke). Men som med allt annat så försvinner det väl förhoppningsvis när plutten tittat ut. ????
    Då kanske det är en pojke i min med ;) har fått mycket mer hårväxt, på mage, brösten, benen ja ökad över lag, hade jag inte med flickorna ;)
  • Hallonfrossa
    inebrine skrev 2013-10-15 20:22:42 följande:

Men när jag vänta min dotter va jag supper hårig och nu väntar jag en till flika och ät lika hårig . Undra då hur jag skulle se ut om jag vänta en pojke :) haha

Haha ja du, apa kanske? ;)

Nä det är väll antalet hormoner som spelar in antar jag haha men man vet ju aldrig, det roliga är att alla symtom som jag har haft denna gången har folk haft när de väntar flickor, men de symtomen jag hade med flickorna har folk haft vid pojkar, så det verkar som att jag är helt tvärt emot alla andra ;)
  • Hallonfrossa
    Miss Olsen skrev 2013-10-15 20:51:26 följande:

Jag har med allt motsatt denna gången jämfört med dottern. Nått som varit tvärtom mot vad som sägs är att denna gången har jag riktig hormonacne! Hade inte en enda med dottern! Annars heter det ju att döttrar stjäl mammans skönhet. ????

Samma här! Och på ställen jag annars inte brukar, på halsen och ryggen är det värst, blir galen!! Ja flickorna var identiska i sina graviditeter denna är något heeelt annat :)
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-10-15 20:58:18 följande:
    Superstor och fin kula du har, tror den är exakt lika fin med och utan tröja {#emotions_dlg.flower} Gravid
    Tack till både dig och Miss Olssen ???????? ja det är väll bara jag som är ovan kanske, men stor börjar den bli och innehållet flyger runt och jag går in i precis ALLT!! Hihi
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-10-16 08:37:08 följande:

Hahaha.. jag känner igen det försöker gå mellan saker drar in magen, men det tar stopp haha
    Haha ja!! Och dra in magen är lixom lögn, blir alla andra som man ska passera som får krypa längst väggarna för att en annan ska komma fram ????
  • Hallonfrossa
    Miss Olsen skrev 2013-10-16 09:17:26 följande:

Ja jag har med på halsen. Mindre roligt. Men men, inget att göra åt det!
    nä det är bara att stå ut!!!
    det försvinner väll förhoppningsvis när parveln är ute :)

tänkte tillägga att frågetecknen jag ser ut att skriva inte är det haha utan det är smileysar, blir visst frågetecken på datorn sedan ser jag ;) 
  • Hallonfrossa

Gaaah, bebis har hicka och kickar mot min blåsa, samtidigt!! Huuuah kan knapt röra mig nu så kissnödig blev jag på 5 sekunder haha men kul att känna sparkar :)

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)