• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Niilosmamma
    Hallonfrossa skrev 2013-06-23 12:24:07 följande:
    grattis till ert + :)
    när är det beräknat? 
    Vet inte riktigt, men skulle tippa på runt 22februari :) 
  • Emelie 1987
    Niilosmamma skrev 2013-06-23 16:58:51 följande:
    Detta måste väl vara ett plus? 
    Såg strecket redan efter en minut ?  :)

Visst ser det ut som ett plus.
    Grattis!  
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Hallonfrossa

självklart :D Grattis!!
  • idorina

Imorgon går vi in i v 9! (8+0) Och 4 veckor kvar till inskrivningen hos BM. Bara 2 veckor kvar tills vi ska dela nyheten med min mamma, känns pirrigt :)

• strumpan123

Grattis :)
  • caaroooline

Härligt det låter å vara i vecka 9, känns så tråkigt att bara vara i vecka 6 (på tisdag) ! :p spännande å berätta för familjen.

Min mamma å pappa får ett brev på posten imorgon eller Tisdag. De kmr bli spännande å se hur dom reagerar när dom får de (får aldrig se minen dock, men kul å höra vad som säger iaf;)

idorina skrev 2013-06-23 17:52:23 följande:
    Imorgon går vi in i v 9! (8+0) Och 4 veckor kvar till inskrivningen hos BM. Bara 2 veckor kvar tills vi ska dela nyheten med min mamma, känns pirrigt :)

• jenny1984

Hemma igen haft det super även om nu det jag minns mest från förra graviditeten kommit.. det ack så härliga illamåendet! Kul att så många tillkommit

• idorina
    caaroooline skrev 2013-06-23 18:52:32 följande:
    Härligt det låter å vara i vecka 9, känns så tråkigt att bara vara i vecka 6 (på tisdag) ! :p spännande å berätta för familjen.

Min mamma å pappa får ett brev på posten imorgon eller Tisdag. De kmr bli spännande å se hur dom reagerar när dom får de (får aldrig se minen dock, men kul å höra vad som säger iaf;)

Det enda negativa är att jag tokblöder efter sex, så blir till att avstå nu..

Min mamma ska få en kopp det står mormor på, ska bli kul att se hennes min!
  • elinos01
    idorina skrev 2013-06-23 20:06:29 följande:

Det enda negativa är att jag tokblöder efter sex, så blir till att avstå nu..
    Min mamma ska få en kopp det står mormor på, ska bli kul att se hennes min!
    Åh så jobbigt. Hoppas det blir bättre lite längre fram i graviditeten :) Kul med muggen förresten :)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)