• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Frostälva

Upptäckte förut idag att jag är gravid :D, reagerade väl inte så jätte mkt på att mensen var sen (den kan vara oregelbunden och jag påverkas lätt av stress), men så tänkte jag, att eftersom det är midsommar i morgon så är det ju alltid bra att dubellkolla (hellre 1 gång för mkt än att man inte kollar) så fick jag ett tydligt positivt test :D är jätteglad, och lite chockad.

bf blir runt den 14 feb :)

• AC24
    Frostälva skrev 2013-06-20 19:29:50 följande:
    Upptäckte förut idag att jag är gravid :D, reagerade väl inte så jätte mkt på att mensen var sen (den kan vara oregelbunden och jag påverkas lätt av stress), men så tänkte jag, att eftersom det är midsommar i morgon så är det ju alltid bra att dubellkolla (hellre 1 gång för mkt än att man inte kollar) så fick jag ett tydligt positivt test :D är jätteglad, och lite chockad.

bf blir runt den 14 feb :)
    Grattis och välkommen! Va kul :)
  • elinos01

Trevlig midsommar på er! :) Själv var jag tvungen att springa in och spy upp frukosten innan vi skulle iväg. Glammigt ;)

• elinos01

Nästa vecka ska jag på vul. Är i V8. Tror ni det är för tidigt att få se ett hjärta picka på då?

• caaroooline

Nej det tror jag inte, i den veckan ska man nog se någonting om jag förstår rätt :)

elinos01 skrev 2013-06-22 16:26:17 följande:
    Nästa vecka ska jag på vul. Är i V8. Tror ni det är för tidigt att få se ett hjärta picka på då?

• MissFörstånd

Elinos - när jag väntade dottern såg man ett hjärta i V6 så det ska nog inte vara några problem.

Frostälva - Grattos .

• aprilbebisen
    Frostälva skrev 2013-06-20 19:29:50 följande:
    Upptäckte förut idag att jag är gravid :D, reagerade väl inte så jätte mkt på att mensen var sen (den kan vara oregelbunden och jag påverkas lätt av stress), men så tänkte jag, att eftersom det är midsommar i morgon så är det ju alltid bra att dubellkolla (hellre 1 gång för mkt än att man inte kollar) så fick jag ett tydligt positivt test :D är jätteglad, och lite chockad.  bf blir runt den 14 feb :)

Grattis :) har du barn sem innan?
    elinos01 skrev 2013-06-22 16:26:17 följande:

Ja det borde man se utan problem :)
  • elinos01

Tack :D Då hoppas jag på det :D

Hur går det för alla annars? Har några symptom börjat avta? Lika varje dag?

• Emelie 1987

Den här tråden har jag missat. 
    Hej hej!

Väntar mitt tredje barn den 7 februari.  

En man, två barn, tre älsklingar
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)