• ledsenbedragen

Hittade min sambo på badoo...!

Min tjejkompis bad mig bli medlem på badoo för att hon skulle visa mig ett par killar hon dejtade, detta var enda anledningen till att jag blev medlem där. Hade inga andra avsikter whatsoever.

Hittade "av en slump" min sambo där. (Sökte på hans namn + ålder + badoo på google och fick upp hans profil, gjorde det för att jag kände mig så himla säker på att inte få någon träff på sökningen, men tji fick jag...)

Vi har varit tillsammans i snart 1½ år, sambos i 1 år. Gemensamma saker såsom bil, abonnemang, boende, mm.

Såg att han varit inne för drygt en vecka sedan, och i profilen står det att han söker någon vacker kvinna att resa med, att han är romantisk och kärleksfull med rätt person, att han vill ha en snygg och självständig kvinna.
    Står även att han är singel, bor ensam och är atletiskt byggd (pfffft...).

Han har även privata bilder som man bara får se med hans tillåtelse.... Antar att det är lättklädda sådana.

Är så ledsen just nu, känns som att han söker allt det jag inte är. Jag duger inte åt honom. Ändå säger han att han älskar mig, men jag tror bara mindre och mindre på det. Att han bara tog mig som någon slags mellanlandning fram tills dess att han hittat sin snygga, perfekta, självständiga (blonda) kvinna.
    Någon att knulla och leka sambo med medans han fortsätter dejta och leta efter den perfekta....

Känner mig så fruktansvärt värdelös.
    Han betonar verkligen orden vacker och snygg, vilket jag då antar att jag inte är. Jag är något jävla bottenskrap som han dras med bara för att slippa ensamheten mellan dejterna..... kul.

Vad ska jag göra? Gråter

Pratar jag med honom så kommer han undra varför jag snokar, att han inte klarar av svartsjuka i förhållanden och att jag är dum som tror att han skulle leta efter någon annan... men det är ju så himla uppenbart att det är just det han gör...

Jag är inte kontrollerade, han får leva sitt liv med jobb, gym och umgänge och har bara frågat honom en gång tidigare varför en tjej skrev på hans fb att hon ville "träffas igen, som vi brukar"... Då blev han arg och sa att det inte var något.
    Jag får däremot knappt prata med en manlig kollega ang upplägget för dagen förrän han undrar vem det är och varför vi egentligen pratade...

//Sårad 

• Svar på tråden Hittade min sambo på badoo...!
  • Anonym (åhh)
    Anonym (ledsenbedragen) skrev 2013-06-10 19:28:30 följande:
    Jag har varit ensam sedan förskolan, ingen familj och inga vänner, det var först när jag träffade min sambo för snart 4 år sedan som jag fattade hur skönt det är att ha någon vid sin sida. Jag har svårt för den sociala biten och han har hjälpt mig mycket mer än ni kan tro. Utan honom är jag inget.
    Är du TS förresten? varför skriver du under anonym isf?
  • Anonym (Hellen)
    Anonym (Badoo-användare) skrev 2013-06-10 19:35:12 följande:
    Okej uppenbarligen är de få aktiva på badoo här inne.

Så lite info.
    Var de mindre än en vecka sedan en medlem var inloggad så står det antal dagar eller datum. Men direkt när de blir mer än en vecka så står det "mer än en vecka sedan" och då kan de vara antingen 1,5 vecka eller 1,5 år sedan, står ändå samma.

Japp han kan ha tagit bort den och den ändå ligger kvar för det har själv hänt mig att folk hittade mig trots att jag tagit bort den.

Så jag tror faktiskt på din sambo...
    Jag har jobbat på badoo en gång i tiden och då var det ofta medlemmar som trodde att de tagit bort sina konton, men faktiskt inte gjort det. Man gör det lite krångligt att avslutat kontot, så att folk inte ska radera det för enkelt. Har man tagit bort ett konto så är det definitivt borta från sajten. Om hans profil ligger kvar har han INTE raderat kontot. Uppenbarligen vet han också hur man hanterar kontot eftersom han ändrat sina uppgifter, så nej, skulle bli väldigt förvånad om han pratar sannning.

• Anonym (Badoo)
    Anonym (Hellen) skrev 2013-06-10 19:53:31 följande:
    Jag har jobbat på badoo en gång i tiden och då var det ofta medlemmar som trodde att de tagit bort sina konton, men faktiskt inte gjort det. Man gör det lite krångligt att avslutat kontot, så att folk inte ska radera det för enkelt. Har man tagit bort ett konto så är det definitivt borta från sajten. Om hans profil ligger kvar har han INTE raderat kontot. Uppenbarligen vet han också hur man hanterar kontot eftersom han ändrat sina uppgifter, så nej, skulle bli väldigt förvånad om han pratar sannning.

Precis. Jag har raderat ett konto där, och det var ju några steg och lite småklurigt nästan men nog fasen gick det. 
  • Poison82

Då ska du alltså hellre leva med ett svin som bedrar dig än ta tag i ditt liv och skapa din egen lycka. Något han troligtvis är väl medveten om dessutom....

• Anonym (ledsenbedragen)

Hans profil är helt borta från badoo idag och han har bett om ursäkt flera gånger nu för vad han gjort och hans beteende mot mig... någon skrev att man visst kan ha varit borta från badoo ett år även om det står "inloggad för mer än en vecka sedan".
    Har fått se hans telefon som han ofta haft avstängd, och senaste smset var till hans syster. Fanns en logg där man kunde se hur många sms som skickats till vilka nr och när senaste var. Han hade skickat ett par vanliga "hur mår du"-sms som svar på de flesta av smsen från tjejer som undrade vart han tagit vägen och varför han inte hör av sig längre.
    Så jag tror faktiskt han talar sanning...

Både han och jag har halvkasst självförtroende, och det är något som vi måste jobba med, både själva och tillsammans...

• Anonym (ledsenbedragen)
    Anonym (åhh) skrev 2013-06-10 19:44:36 följande:
    Är du TS förresten? varför skriver du under anonym isf?
    Ja, jag är ts.... därför att jag ville vara anonym kanske? Och det gick inte att skapa en ny tråd som anonym.. Så loggade ut och skrev som "ny" medlem och fortsatte sen svara genom mitt vanliga konto..
  • Anonym (Badoo)
    Anonym (ledsenbedragen) skrev 2013-06-11 12:13:07 följande:
    Hans profil är helt borta från badoo idag och han har bett om ursäkt flera gånger nu för vad han gjort och hans beteende mot mig... någon skrev att man visst kan ha varit borta från badoo ett år även om det står "inloggad för mer än en vecka sedan".
    Har fått se hans telefon som han ofta haft avstängd, och senaste smset var till hans syster. Fanns en logg där man kunde se hur många sms som skickats till vilka nr och när senaste var. Han hade skickat ett par vanliga "hur mår du"-sms som svar på de flesta av smsen från tjejer som undrade vart han tagit vägen och varför han inte hör av sig längre.
    Så jag tror faktiskt han talar sanning...

Både han och jag har halvkasst självförtroende, och det är något som vi måste jobba med, både själva och tillsammans...
    Skaffa barn. Det löser allt har jag hört!
  • Anonym (åhh)
    Anonym (ledsenbedragen) skrev 2013-06-11 12:17:06 följande:
    Ja, jag är ts.... därför att jag ville vara anonym kanske? Och det gick inte att skapa en ny tråd som anonym.. Så loggade ut och skrev som "ny" medlem och fortsatte sen svara genom mitt vanliga konto..
    Hmm.. Är det någon som förstår det här? jag gör det i alla fall inte..
  • Anonym (Badoo)
    Anonym (åhh) skrev 2013-06-11 18:51:15 följande:
    Hmm.. Är det någon som förstår det här? jag gör det i alla fall inte..
    Jag förstår alldeles ypperligt.
Svar på tråden Hittade min sambo på badoo...!