• BillaGardin

nygravida i Västerås :)

Hej
    Jag har precis plussat med vårt tredje lilla mirakel så vi väntar alltså ett liten februari bebis... 
    Det skulle vara kul att följas åt, diskutera, jämföra, fråga  eller bara prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 12:24
    Jag är i första trimestern såklart....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-29 19:38
    Nu är jag inne i v 12 :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 13:54
    Bf-lista
    Vartjagängår 3/2
    sabiina 3/2
    EN84 8/2
    BillaGardin 14/2
    lillan021 19/2
    Mallan276 19/2
    lattebebis 1/3
    Novali 2/4
    Lakrits 2/4
    Suess 18/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 17:42
    Tessou 18/2
    johanna8602 26/3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 14:32
    Lokesmammi 1/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 11:03
    Novali 5/4
    Boarder 14/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-14 18:01
    nejny 7/2

• Svar på tråden nygravida i Västerås :)
  • Novali
    2 barnsmamma skrev 2013-10-05 09:03:00 följande:
    Jag går in i vecka 15 idag.

Hur mår ni alla?
    Jag mår oförskämt bra förutom en låsning i skinkan. (fast jag så fort jag sagt det så har jag mått dåligt någon dag efter så jag skriver egentligen inget)

Längtar nu bara till RUL som är i början på november. :)
    Exakt samma här, v 15 idag ;) Kul!
  • vartjagängår

V.23 & fick akupunktur mot foglossningen igår. Tvärdäcka när jag kom hem & sen kunde jag inte röra mig. Var första gången & man behövde göra det tre gånger för att se resultat. Var iaf så spänd att en nål först knappt gick att sätta för att sen inte gå att få ur. :/

• 2 barnsmamma

Foglossningar är hemska. Har haft det båda gångerna innan och bara väntar på att jag ska få det nu. Hoppas dock att jag ska slippa men... :(

• sabiina

Kan jag hoppa in här? Bor inte i Västerås men bor i Köping och kommer ju att göra både UL och föda i Västerås :) vi har bf den 3 april! Är i vecka 14 nu och på måndag ska vi till smvc och göra ett ultraljud och ta prover pga att jag har blodproppar i släkten! Jag är verkligen sjukt nervös.. Har ett mf i bagaget så jag har lite svårt att tro på detta! Det jag undrar också är om ni vet om man får köpa bilder på bebisen även fast det inte är ett RUL vi gör? Någon som vet? :)

• 2 barnsmamma
    sabiina skrev 2013-10-05 17:42:41 följande:
    Kan jag hoppa in här? Bor inte i Västerås men bor i Köping och kommer ju att göra både UL och föda i Västerås :) vi har bf den 3 april! Är i vecka 14 nu och på måndag ska vi till smvc och göra ett ultraljud och ta prover pga att jag har blodproppar i släkten! Jag är verkligen sjukt nervös.. Har ett mf i bagaget så jag har lite svårt att tro på detta! Det jag undrar också är om ni vet om man får köpa bilder på bebisen även fast det inte är ett RUL vi gör? Någon som vet? :)
    Jag var för någon vecka sedan på S-mvc och sa till att vi ville ha bilder om det blev någon bra och vi fick 2 st gratis :)
    Gjorde också ett extra ul för att jag hade ma i bagage.

(ps, jag bor inte heller i västerås utan utanför)
  • LokesMammi

Går in i v 7 imorgon. Ska berätta för sambons familj imorgon. Har köpt en "storebror t-shirt till sonen så han får berätta för alla! =) hehe
    Mi vänster hand känns konstig, orkar inte trycka ihop handen ordentligt. Inge kraft. Hel mysko. Är inte direkt så att ungen trycker på nån nerv när den bara är 4mm lång! =)

När jag väntade sonen mådde jag skitpiss. Kunde inte äta på 4mån. Nu äter jag hela tiden. Mår jag illa måste jag äta nånting! =) Hungrig hela tiden om jag inte mår illa! =)   

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • sabiina
    2 barnsmamma skrev 2013-10-05 19:37:39 följande:
    Jag var för någon vecka sedan på S-mvc och sa till att vi ville ha bilder om det blev någon bra och vi fick 2 st gratis :)
    Gjorde också ett extra ul för att jag hade ma i bagage.

(ps, jag bor inte heller i västerås utan utanför)
    Åh vad härlig! Då är det inte omöjligt för oss att få bilder med oss hem på måndag :)
  • Boarder

Hej allihopa får man glida in här på ett bananskal? Plussade igår med nr två o vi är ju jätteglada såklart. Så nu är man i behov av ett ställe med "likasinnade" :)

Är ju endast i v 4 men hoppas och utgår ifrån att allt går som det ska.

• Lakrits

Grattis och välkomna Sabiina och Boarder!

Själv mår jag oförskämt bra, inga krämpor alls än så länge. Bara svårt att dölja magen och hade gärna gjort det i 2v till. Vi får väl se hur det går. De närmsta på jobbet vet dock.

• LokesMammi

Berättade för sambons familj idag! Eller sonen gjorde det. Jag sa att Loke har ngt o berätta för er, sen visade jag honom o han hade en "storebror" t-shirt på sig. Tog ett tag innan dom kopplade! =) hehe Dom blev jätteglada o sa att jag måste få en tjej denna gång! =) Det är 4 killbarnbarn just nu! =)

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
Svar på tråden nygravida i Västerås :)