• BillaGardin

nygravida i Västerås :)

Hej
    Jag har precis plussat med vårt tredje lilla mirakel så vi väntar alltså ett liten februari bebis... 
    Det skulle vara kul att följas åt, diskutera, jämföra, fråga  eller bara prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 12:24
    Jag är i första trimestern såklart....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-29 19:38
    Nu är jag inne i v 12 :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 13:54
    Bf-lista
    Vartjagängår 3/2
    sabiina 3/2
    EN84 8/2
    BillaGardin 14/2
    lillan021 19/2
    Mallan276 19/2
    lattebebis 1/3
    Novali 2/4
    Lakrits 2/4
    Suess 18/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 17:42
    Tessou 18/2
    johanna8602 26/3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 14:32
    Lokesmammi 1/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 11:03
    Novali 5/4
    Boarder 14/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-14 18:01
    nejny 7/2

• Svar på tråden nygravida i Västerås :)
  • Lakrits

Jag plussade förra veckan och väntar också 3e barnet om allt går som det ska.
    Roligt att följas åt! 

• BillaGardin

Hej
    Jag går in i v 12 imorgon... då kan man pusta ut lite :)
    Men nu börjar dock den långa väntan tills ultraljudet i v 17. Med mina andra barn fick jag göra ul i v 12 också men de har nog ändrat det nu.  I vilken v är du? Jag har mått illa sedan v 7 och äter Lergigan men de hjälper inte så mycket tyvärr. Hoppas det går över snart. Hur mår du?

• Lakrits

Skönt att äntligen vara i v12. Jag är bara i v5, V6 på söndag. Har ett mf och ett ma i bagaget från tidigare grav men hoppas verkligen det ska gå bra! Men oroar mig massor men ska försöka njuta.

Jag har bara lite ömma bröst och molvärk i magen än så länge.

Jag tänkte försöka få till ett ul i v8-9, helst i Vås men annars bokar jag ett privat i sthlm. Vid mitt ma gick jag till v10 men pyret hade dött redan i v6-7 och vill inte gå igenom det en gång till.

• BillaGardin

Ok, jag har som tur är aldrig behövt uppleva något liknande. Men jag förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt. Då får vi hålla alla fingrar och tår att det blir en lyckad graviditet denna gång. 

• Novali

Åh vad roligt att jag hittade den här tråden... plussade häromdagen jag också. Är helt överlycklig. Har gjort tre inseminationsförsök och äntligen lyckades jag... vilken underbar känsla!! Min lilla skrutt beräknas komma den 2 april (enligt familjelivs app) Glad

• 2 barnsmamma

Hejsan, jag plussade igår med mitt tredje.

Vi har försökt nu i över ett år. Äntligen.

Har ingen aning om sista mensen men bf blir nog i mars/april.

Grattis till er andra.

• BillaGardin

Hej allihop!
    Novali, vad roligt! 2 april är ett bra datum, min födelsedag :) Lycka till med allt.
    2 barnsmamma, härligt att det äntligen blev ett plus. Vårt första barn tog ca 3,5  år innan vi lyckades men nu med vårt tredje gick det på andra försöket :) Lycka till!

Jag har bf 15 feb men det ändras nog när vi haft ul... 

• Lakrits

Grattis till er nya i tråden, vad roligt att vi är fler!

Själv är jag lite orolig då molvärken avtagit men brösten ömmar som tur är fortfarande.

Vill att tiden till v12 ska flyga fram men bara semestern är slut och jobbet kommer igång så går tiden säkert fortare, man har lite mindre tid att fundera på då.

Tränar ni andra något? Jag är inget träningsfreak men började löpträna för ca 2 mån sedan och har fortsatt och undrar om det är farligt så här i början av grav. Någon som vet?

• Lakrits

Lite ljusrosa flytningar idag... Fortfarande ömmande bröst...hoppas att det ska försvinna och bero på svampinfektionen jag dragit på i 1,5v..orolig!!

• 2 barnsmamma
    Lakrits skrev 2013-07-28 14:30:29 följande:
    Grattis till er nya i tråden, vad roligt att vi är fler!

Själv är jag lite orolig då molvärken avtagit men brösten ömmar som tur är fortfarande.

Vill att tiden till v12 ska flyga fram men bara semestern är slut och jobbet kommer igång så går tiden säkert fortare, man har lite mindre tid att fundera på då.

Tränar ni andra något? Jag är inget träningsfreak men började löpträna för ca 2 mån sedan och har fortsatt och undrar om det är farligt så här i början av grav. Någon som vet?
    Träna kan du fortfarande göra,
    Springa så länge som det känns bra (tror jag)

Själv har jag haft sommaruppehåll, kan inte träna när det är varmt ute.
    Ikväll ska jag börja igen, kommer gå på gåband, cykla samt lyfta skrot hemma. :)
Svar på tråden nygravida i Västerås :)