• BillaGardin

nygravida i Västerås :)

Hej
    Jag har precis plussat med vårt tredje lilla mirakel så vi väntar alltså ett liten februari bebis... 
    Det skulle vara kul att följas åt, diskutera, jämföra, fråga  eller bara prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 12:24
    Jag är i första trimestern såklart....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-29 19:38
    Nu är jag inne i v 12 :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 13:54
    Bf-lista
    Vartjagängår 3/2
    sabiina 3/2
    EN84 8/2
    BillaGardin 14/2
    lillan021 19/2
    Mallan276 19/2
    lattebebis 1/3
    Novali 2/4
    Lakrits 2/4
    Suess 18/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 17:42
    Tessou 18/2
    johanna8602 26/3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 14:32
    Lokesmammi 1/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 11:03
    Novali 5/4
    Boarder 14/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-14 18:01
    nejny 7/2

• Svar på tråden nygravida i Västerås :)
  • vartjagängår

Jag har fått kallelse till rul båda mina graviditeter, inte behövt ringa. Sist sa bm att om den inte kommit efter v.15 så skulle jag ringa & kolla så de inte glömt mig :)

• Lakrits

Är det någon mer som tycker att v12 är världens längsta vecka!?

V13 börjar på ons alt fre. Jag väljer att gå på onsdag.

Jag tror att jag har blivit kallad till RUL, men inte helt säker. Alt blivit kallad med första barnet och bokat själv med andra.

• Odetta

Tassar bara in och säger GRATTIS till er alla

Min minsting är 9 månader gammal nu och man blir ju allt lite nostalgisk när man tittar in på gravidtrådarna (likaså testtrådarna, gammal testoman som man är).

Så stort GRATTIS till er alla, njut av resan och ha det bäst!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • Silversparv

Vilket datum har du för bf? Gick in i vecka tolv igår, 11+1.

Lakrits skrev 2013-09-16 19:58:35 följande:
    Är det någon mer som tycker att v12 är världens längsta vecka!?

V13 börjar på ons alt fre. Jag väljer att gå på onsdag.

Jag tror att jag har blivit kallad till RUL, men inte helt säker. Alt blivit kallad med första barnet och bokat själv med andra.

• Lakrits

2/4 om jag går på ul. De sa på ul att bebisen var 7 mm och att det var 6+4 men enligt det papper som florerar på FL så är 7 mm

• BillaGardin

Hej alla nya i tråden och "gamla"

Igår hade vi äntligen vårt rul och det är en frisk liten pojke så vi får triss i grabbar :) Han är beräknad den 14/2 alltså alla hjärtans dag :) Nu är det en intensiv "namnkamp" här hemma... Barnen vill ha en Jack. Jag vill ha en Charlie, Adam eller en Milo. Och pappa han rynkar lite på näsan åt alla förslag men han har inget bättre förslag själv :) Vi har en Leon och en William tidigare... Vad tycker ni?

Boka rul kan man göra direkt efter inskrivning hos bm, vad jag vet så måste man boka själv. Det var svårt att få en tid så var ute i god tid är mitt tips. Det är ju trots allt en väldigt viktig dag! :) 

• Silversparv
    BillaGardin skrev 2013-09-17 11:19:17 följande:

Igår hade vi äntligen vårt rul och det är en frisk liten pojke så vi får triss i grabbar :) Han är beräknad den 14/2 alltså alla hjärtans dag :) Nu är det en intensiv "namnkamp" här hemma... Barnen vill ha en Jack. Jag vill ha en Charlie, Adam eller en Milo. Och pappa han rynkar lite på näsan åt alla förslag men han har inget bättre förslag själv :) Vi har en Leon och en William tidigare... Vad tycker ni?

Boka rul kan man göra direkt efter inskrivning hos bm, vad jag vet så måste man boka själv. Det var svårt att få en tid så var ute i god tid är mitt tips. Det är ju trots allt en väldigt viktig dag! :) 
    Grattis! Jättefina namn alla fyra!
  • BillaGardin

Hej Mitza
    Jag fick en tid när jag ringde och bokade, jag fick inte vänta på tidsbesked...

• johanna8602

Jag ringde idag, men schemat var inte klart än, skulle få en tid hemskickad för v 43, kommer då vara i v 18. Hoppas tiden kommer fort :)

BillaGardin skrev 2013-09-17 11:19:17 följande:

Charlie tycker jag är himla fint! Skulle passa fint med Leon och William :)
    Jag är själv lite inne på Leon, om vi får en liten kille, tycker det är jättefint!

• Lakrits

Charlie är jätte fint, ett av mina favoritnamn, dock inte mannens. Att det ska vara så svårt att enas..

Blir det en kille för oss (vilket jag tror) så blir det förmodligen en Isak. Tjejnamn har vi inget...jag gillar Ebba men det gillar inte min man..

Svar på tråden nygravida i Västerås :)