• Anonym (Dålig)

    Hur runkar man killen "rätt"??

    Har sökt men inte riktigt hittat det jag letar efter, så ursäkta om detta är ännu en tråd om ett väldigt vanligt ämne.

    Saken är den att jag är 26 år, har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande och är därför inte heller jätteerfaren på den sexuella fronten. Visst har jag haft sex en hel del, men det har enbart varit ganska tillfälliga förbindelser där jag inte har känt att det är läge att fråga vad killen tycker om att jag gör då jag är ganska blyg..

    Men - nu har jag träffat en kille som får mig att ångra att jag inte tidigare har "lärt" mig ett och annat. Framförallt det här med att runka killen som förspe el dyl. Jag vet verkligen inte hur man gör!! Jag har kommit på att jag nog tidigare har dragit förhuden alldeles för långt ner (och dessutom helt utan saliv/hans sekret el dyl sm glidmedel) och det är inte alls skönt har jag förstått!! (Fasa...) Igår vid ett tillfälle (som inte varade länge pga telefonsamtal mm) försökte han visa men jag förstod inte riktigt och av ren blyghet vågade jag heller inte fråga utan sa bara, lite klumpigt, "jag är verkligen dålig på det här.." Ångest!

    Så - några tips snälla?!?!  

  • Svar på tråden Hur runkar man killen "rätt"??
  • Anonym (Felrunkad)

    Ja, många tjejer är porrskadade och sliter och drar i pålen direkt, det är en ren plåga. Det är förstås individuellt men tänk på att klitoris och pitten i princip är samma organ så förstår du hur den vill bli behandlad. Först väldigt mjukt, lekfullt och blött, sen mer intensivt ju kåtare man blir.

  • Anonym (m)
    carlf skrev 2013-06-15 10:23:37 följande:
    Japp tycker jag.
     Men en grund kan du ha.  att aldrig röra vid ollonet om där inte är förhud i mellan eller mycket glidmedel. samt inte glida med handen mellan huden på kuken om du inte har glidmedel.
     skönaste är när handen precis greppar utan att trycka o du rör handen sakta upp o ner ca 4-5 cm så huden på kuken åker med upp o ner utan problem.
     glöm inte att kontakt på ett naket ollon kan kännas mycket konstigt. 
    aldrig använt glidmedel med nån av mina män:) 

    och vadå aldrig röra vid ollonet utan förhud emellan? Det är högs individuellt. Ingen har nånsin klagar över tex min tunga på ett "naket" ollonFlört
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (m) skrev 2013-06-15 11:04:50 följande:
    aldrig använt glidmedel med nån av mina män:)  och vadå aldrig röra vid ollonet utan förhud emellan? Det är högs individuellt. Ingen har nånsin klagar över tex min tunga på ett "naket" ollon

    Svårt att klaga samtidigt som man stönar och sprutar ;)
  • solros68
    Anonym (m) skrev 2013-06-15 11:04:50 följande:
    aldrig använt glidmedel med nån av mina män:)  och vadå aldrig röra vid ollonet utan förhud emellan? Det är högs individuellt. Ingen har nånsin klagar över tex min tunga på ett "naket" ollon

    Använder aldrig glidmedel heller, han fixar det själv ;) och han älskar när jag smeker hans ollon, men givetvis är jag inte hårdhänt då. Men min man vill gärna att jag håller hårt när jag runkar honom.
  • Anonym (Dålig)
    Anonym (Felrunkad) skrev 2013-06-15 10:58:02 följande:
    Ja, många tjejer är porrskadade och sliter och drar i pålen direkt, det är en ren plåga. Det är förstås individuellt men tänk på att klitoris och pitten i princip är samma organ så förstår du hur den vill bli behandlad. Först väldigt mjukt, lekfullt och blött, sen mer intensivt ju kåtare man blir.
    TACK! Det var ett väldigt användbart och konkret tips!! Skrattande Jag är inte direkt porrskadad men tyvärr har jag nog dragit i den där pålen väldigt snabbt ändå haha.. 
  • Anonym (Dålig)

    Nej med "glidmedel" menar jag också saliv eller hans eget sekret och inte bara sådant på flaska Glad Men jag antar att nåt av dessa är väldigt bra att ha?! Flört

  • therazer91

    Det finns två metoder.

    #1
    Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, Rynkar på näsan fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, Rynkar på näsan fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka... ja du fattar.

    #2
    Va uppmärksam, det är precis som när en kille ska slicka en tjej eller när man har sex o.s.v. det gäller att vara uppmärksam på hur han reagerar, men något som som funkar för de flesta är om du skiftar mellan att runka, leka lite med kulorna, smeka ollonet lite extra och ja... variera det lite.

    Kan dessutom tillägga att personligen så gillar jag att hon slutar precis när jag ska komma, väntar ett tag tills jag lugnat mig och sen fortsätter tills jag är påväg att komma igen och då så slutar hon ännu en gång och fortsätter så här några gånger innan man till slut ''får komma''.
    DrömmerFlörtCool
     

  • kanina

    Jag vet inte vad som är "bästa" sättet att runka av på.. men ett hett tips är att köpa dig ett glidmedel som smakar något gott.. sen ber du honom lägga sig ner bekvämt... och så tar du väldigt väldigt mycket glidmedel i handen, inte snoppen, handen, och så smeker du in det över hela hans snopp och kulorna.. 
    sen intresserar du dig för hans fina paket. Aldrig haft en karl som klagat, väldigt uppskattat! Bara gliiiiid över hela snoppen, ollonet, kulorna, med bägge händerna. De killar jag gjort det på har blivit helt galna av det. Smaksatta glidmedlet är förstås för att det sen ska smaka gott för dig att suga av, och inte smaka tvål typ  

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Dålig) skrev 2013-06-15 09:25:05 följande:
    Har sökt men inte riktigt hittat det jag letar efter, så ursäkta om detta är ännu en tråd om ett väldigt vanligt ämne.

    Saken är den att jag är 26 år, har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande och är därför inte heller jätteerfaren på den sexuella fronten. Visst har jag haft sex en hel del, men det har enbart varit ganska tillfälliga förbindelser där jag inte har känt att det är läge att fråga vad killen tycker om att jag gör då jag är ganska blyg..

    Men - nu har jag träffat en kille som får mig att ångra att jag inte tidigare har "lärt" mig ett och annat. Framförallt det här med att runka killen som förspe el dyl. Jag vet verkligen inte hur man gör!! Jag har kommit på att jag nog tidigare har dragit förhuden alldeles för långt ner (och dessutom helt utan saliv/hans sekret el dyl sm glidmedel) och det är inte alls skönt har jag förstått!! (Fasa...) Igår vid ett tillfälle (som inte varade länge pga telefonsamtal mm) försökte han visa men jag förstod inte riktigt och av ren blyghet vågade jag heller inte fråga utan sa bara, lite klumpigt, "jag är verkligen dålig på det här.." Ångest!

    Så - några tips snälla?!?!  

    Jag tycker det är skönast när tjejen greppar mitt ollon istället för penisroten. Ollonet är väldigt känsligt och jag går igång direkt på det. Jag tycker också att det är skönt när tjejen är lite kall i handen. Därför vore det skönt om hon håller i en isbit en stund innan hon runkar av mig. pröva det kanske:)
  • HasseA

    Du har fått många bra råd, och som du ser är det rätt olika vad killar gillar. Det är ju också helt beroende på om du bara vill smeka upp ett skönt stånd, eller runka tills han kommer.

    Jag kan lägga till en sak om glid eller ej. För mig är det så (och det tror jag gäller rätt generellt, faktiskt) att om ollonet är svagt fuktigt - som det oftast är där i skydd av förhuden - då kan det göra rejält ont av direkt beröring med torra fingrar, eftersom fingret då liksom "klibbar fast". Medan om det är helt torrt, då funkar det rätt bra att glida med likaledes torr hand (men inte så skavsår uppstår, förstås). Och vill man verkligen glida, så är det glidmedel/saliv som gäller. Det är ju samma princip som gäller för tjejer också, förstås, i fråga om just glid - det är ju rätt självklart, egentligen.

    Sen, själva runkmetoden, där skiljer det nog mellan killar. Och mellan hur många minuter man hållit på, som flera skrivit. Så där måste du nog prova dig fram, och som nån skrev, studera reaktionerna.

Svar på tråden Hur runkar man killen "rätt"??