• Azusephre

Slipper omskurna flensost?

Kan man få flensost även om man är omskuren?

• Svar på tråden Slipper omskurna flensost?
  • Inchthing

Ingen aning men tvättar man sej slipper man skiten oavsett förhud eller inte 

• Rakad Apa

Kan inte tänka mig det. Finns ju ingen förhud som "håller kvar" kukosten så att säga. Den borde ju rent logiskt sätt nötas bort av kalsongen.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • RobertStockholm

Det går säkert, men jag betvivlar att särskilt många omskurna män har "lyckats" få flensost.

Jag har erfarenhet av att både ha och (sedan) inte ha förhud...och kan 100% säkert säga att det är betydligt enklare att hålla en omskuren penis ren! Men, som alltid beror det säkert mest på innehavaren om penis är ren eller ej...

• Kebabben

19 årig man här som omskärde mig när jag var 17 p.g.a. medicinska skäl. Ja, jag får fortfarande flensost. Det finns såklart en möjlighet att jag slipper lite av den i och med att jag är omskuren jämfört med någon som inte är det, men jag kan inte påstå att det är så med full säkerhet. Jag har fortfarande en liten kant med hud som ligger runt ollonet när när den är helt o-erigerad.

Besvarar gärna fler frågor. 

• Anonym (Nej)

Nej jag har aldrig sett eller luktat

Nån flensost på några omskurna män. Inte en tillstymmelse. Å andra sidan handlar det kanske om en kombination av att inget skinn finns och att män från omskärelsekulturer är nästan sjukligt renliga och det ska duschas och tvättas och sköljas av intill absurdum.

• Anonym (Nej)
    Kebabben skrev 2013-06-27 21:11:21 följande:
    19 årig man här som omskärde mig när jag var 17 p.g.a. medicinska skäl. Ja, jag får fortfarande flensost. Det finns såklart en möjlighet att jag slipper lite av den i och med att jag är omskuren jämfört med någon som inte är det, men jag kan inte påstå att det är så med full säkerhet. Jag har fortfarande en liten kant med hud som ligger runt ollonet när när den är helt o-erigerad.

Besvarar gärna fler frågor. 

En medicinsk omskärelse är sällan så radikal som andra omskärningar där det verkligrn inte finns minsta lilla hudveck kvar.
  • Kebabben
    Anonym (Nej) skrev 2013-06-27 21:25:47 följande:

En medicinsk omskärelse är sällan så radikal som andra omskärningar där det verkligrn inte finns minsta lilla hudveck kvar.
    Det finns hud kvar, det kan jag lova dig. 
  • Anonym (Nej)
    Kebabben skrev 2013-06-27 21:56:52 följande:

Ja hos dig ja. För att du gjort en medicinskt betingad omskärelse.
  • Kebabben
    Anonym (Nej) skrev 2013-06-27 21:25:47 följande:

Kebabben skrev 2013-06-27 21:56:52 följande:

För att förtydliga: Det finns kanske inte så mycket hud kvar som du tänker dig, men det är iallefall en liten kant som ligger över ollonet som endast är där när penisen är helt slak. Såfort den endast har lite stånd så ligger huden inte mot längre.  
Svar på tråden Slipper omskurna flensost?