• Anonym (Fialotta)

Män med Thaibrudar

Pratade med en vän igår som berättade att hennes manlige bekant skaffat sig en Thaibrud.
    Hon sade att det säger ju allt om honom vilket jag kan hålla med om.
    Mannen i fråga är extremt blyg och lite udda till utseendet och personligheten.

Vid ett annat tillfälle pratade jag med en arbetskollega som berättade att vars bror var ihop med en Thailändsk tjej. Han berättade att hans bror har haft extremt svårt med relationer men att han är väldigt snäll.
    Kunde inte heller göra annat än att hålla med om att män som skaffar Thailändskor brukar ha det extremt svårt med att skaffa tjejer.

Kort och gott så undrar jag om det kan vara deras sista desperata försök att få en relation över huvud taget i stället för att leva singel resten av sitt liv? 
    Tycker mig se att många män som väljer Thai är lite udda.
    När jag träffar killar som varit ihop med en Thaibrud så börjar jag genast att analysera honom om varför han valde just det.
    Hur ser ni andra på män som skaffar sig en Thai?  

• Svar på tråden Män med Thaibrudar
  • Anonym (farang)
    Anonym (adopterad) skrev 2013-08-03 07:43:03 följande:
    Kanske inte var inlägg som dina som jag reagerat på - du skriver ju själv utifrån erfarenhet och ger en mer nyanserad bild av thailändska kvinnor. Finns andra inlägg jag reagerade på.
    Håller med dig ang tonen här i tråden. Finns många här som bara spyr ur sig fördomar. Lite tråkigt att läsa speciellt för mig, som s.a.s befinner mig i skottlinjen, men det går inte att argumentera med och övertyga folk via tangentbord och skärm, speciellt inte här på familjeliv Skrattande

• Miss Skywalker

Komiskt när gubbarna som hämtat hit thailändskor sen klagar på att de vill ha skilda sovrum..

• Anonym (farang)
    Miss Skywalker skrev 2013-08-03 16:24:48 följande:
    Komiskt när gubbarna som hämtat hit thailändskor sen klagar på att de vill ha skilda sovrum..
    Varför är det roligt?
  • Miss Skywalker
    Anonym (farang) skrev 2013-08-03 17:08:36 följande:
    Varför är det roligt?

För att de är så korkade att de inte fattar varför..
  • Godnatt
    Är detta ett syftningsfel eller är det bara jag som inte förstår vilka som menas?
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Miss Skywalker
    Godnatt skrev 2013-08-03 20:50:42 följande:
    Är detta ett syftningsfel eller är det bara jag som inte förstår vilka som menas?
    Misstänker starkt att du tllhör de förstnämda..
  • Anonym (farang)
    Miss Skywalker skrev 2013-08-04 00:12:23 följande:
    Jag förmodar att du känner flertalet gubbar som hämtat hit thailändskor och att du dessutom råkar veta att de (thailändskorna antar jag) vill ha skilda sovrum, och vad anledningen till det är, eftersom annars är du ju bara en i mängden av alla fördomsfulla WT-tanter.

Så säg mig, varför är du så intresserad av gubbar med thailändska flickvänner? Det låter inte helt normalt, har du pratat med nån om det?
  • Perplex
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-03 10:32:14 följande:

Jag pratar om svenska män och deras krav på oss.
    Finns väl inga män som har sådana skyhöga krav på tjejer som just svenska män.

Inte alla förstås men många har det.
    Om man bara läser lite här på FL så vill många killar och män som inte alls uppfyller kraven ha den perfekta tjejen. 
    Du kanske ska träffa och prata med en svensk man någon gång?
  • Perplex
    Ja det är komiskt med svenska kvinnor som vill samma sak. Idioter är dom. Eller?
  • Godnatt
    Miss Skywalker skrev 2013-08-04 00:12:23 följande:
    Gubbe har man ju blivit kallad en vecka efter tonåren, så det kan väl stämma med 10-åringars mått mätt. Nu är jag mer åt det japanska hållet eftersom levt i Japan och förstår japanska, men visst föredrar jag någon från Östasien eller Sydostasien framför svenska.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
Svar på tråden Män med Thaibrudar