Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

Lovetove, om man får fråga varför fick du operera moderkakan? ( Jag antar att den inte kom ut som den skulle visserligen ) Å de va inte kul å höra om din förlossning, tur jag varit med en gång iaf . Pjui.. Min förlossning gick bra men fick oxå åka på op direkt eftersom moderkakan fastnat å dom fick inte ut den ( trots att dom drog av navelsträngen när dom försökte) men det gick ju bra efter op iaf..

• Novalie2013

Men då vart det väl iaf en bättre reaktion än vad du vänta dig melody? Skönt att det gick bra iaf min man hade klippt gräsmattan när jag kom hem igår ( vilket inte JAG märkte ) hahaha vadå märkte du inte de , sa han... Nej tyvärr så gjorde jag inte de trots att gräset va högt när jag åkte bort jaja ville bara säga att det finns tjejer som inte märket heller när den andre partnern gjort något önskar mitt illamående kunde gå iväg till ett annat ställe!! Har teoriprov nu på morgon å känner inte för att sitta å hulka mig medans jag gör provet.. Å de är för mc vill jag tillägga,. Körkort för bil har jag haft i 8 år.. men men bara bita i de sura å åka dit efter det blir de BVC med dottern ha en bra dag alla

• Novalie2013

Nej, va tråkigt lovetove! Lycka till i framtiden iaf å hoppas på de bästa !

Isawas..
    Sa inte tack men gick Inge bra ändå :-/ va en väldigt massa konstiga frågor .. Men men bara att försöka igen

Jag har oxå funderat på vagn osv med tanke på att min dotter kommer vara precis ett år när nästa kommer (förhoppningsvis) .. Så funderar lite på vad man ska köpa.. Den jag har nu är lilltjejen på 5 månader redan för stor för att ligga i nästan så de va väl kanske inte den bästa vagnen.. Kombivagn dock så den kan ju användas längre fram ändå...

• Novalie2013

Disney. Jag tror inte de är något å oroa sig för. En del får jättehöga hcg nivåer direkt medans andra inte får ett plus på flera dagar efter mens för att den är så låg.. Den höjs successivt å jag tror inte digitala är så tillförlitliga på antal veckor pga av att alla har olika nivåer... Ha en bra dag du med -

• Novalie2013

Isawas, glömde berätta hur min man reagerade .. vi hade det ganska planerat att vi ville ha tätt inpå varann så det kom igentligen bara som en glad överraskning att det funkade så fort... Hade mycket problem innan vi fick tösen som vi har idag så lite problems hade vi nog räknat med.. Men som sagt vi är ju inte i hamn ännu med det nya livet i magen så vi väntar å ser hur de ska gå är lite småfundersam på hur det ska gå med så tätt inpå men tror att har man bara en sund inställning så tror jag de går bra i överlag! Lite motgångar har man ju alltid när de gäller de små liven.. Ena dagen bra andra dagen krånglig men faktum är att vi har ( än så länge) en väldigt glad å positiv liten tjej så vi är riktigt glada för det

• Novalie2013

Lilla kakan: jag väntar andra ganska tätt inpå å det är igentligen inte så stor skillnad på mina ggr nu.. Lika illamående fast kanske mer denna gång för nu är det utdraget över hela dagen å inte bara på morgonen som då.. Men jag är lika trött, fast jag jobbade första.. Nu är jag ledig å det är skönt de.. Har samma gravidcraving oxå gröna äpplen men däremot kan jag denna gång känna lukten av makrill .. Det kunde jag inte sist.. Urs de fick mig å spy när karln min åt de på mackan... Men andra lukter som sopor å kylskåp å sånt får mig även denna gång att må illa... Så än så länge ganska lika för min del iaf .

Isawas: ja ibland funderar man om man kommer orka men med dottern så va de bara skrik i 2 veckor å från och med samma dag som mannen min började jobba så har hon sovit på nätterna oxå.. Lite otroligt men guud så skönt ! Ska bli både kul å spännande hur de kommer bli nästa år

Svar på tråden BF Mars 2014