Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Isawas: ja det kan jag tänka mig hua, jag hoppas det går bra med två

• Novalie2013

För mig blir det antingen Falun eller Uppsala.. Beror på vart jag är kommer ifrån Uppsala så min övriga familj är där, å jag åker ju ner titt som tätt.. Annars blir de Falun för andra gången

• Novalie2013

Jo, jag ska göra tidigt vul pga, dels så har jag haft tvillingar(missfall) .. Å sen fick jag en blödning ( vilket jag oxå hade med dottern som jag fick 8 feb ) så igentligen är de bara för å kolla att allt står rätt till hur många å hur långt jag gått.. Är osäker på om de är feb eller mars som är bf... Men jag fick bråka till mig tiden... Dom gör inga tidiga vul alls igentligen om du inte har en väldigt stark orsak...men nu har jag varit med så många gånger så nu ser jag till å få det som jag vill från början!

• Novalie2013

Tyvärr är det ju oftast inte en orsak som dom godkänner.. Men har märkt att det beror alldeles på vart man bor!

• Novalie2013

Okej nu har jag varit på vul... Å det visade superfint... Hjärtljud på två... Så nu blir de lite å bita i.... Har nog inte smält detta ännu..

• Novalie2013

Tack jag är i vecka 7+1 å de såg hjärtljud på båda mina embryon/foster... Än så länge...

• Novalie2013

Tack alla för gratulationer !! Och snowflake , mina symtom är precis som förra gången när jag väntade tjejen.. Mer illamående bara .. Å lite mer av "suget " på mat, men urs vad jag inte vill ha något ... Lite dubbel vilja i kroppen tyvärr..

Svar på tråden BF Mars 2014