BF Mars 2014
Så den uppsvullda magen har inget med vikten att göra.
skulle sätta på mig en jacka igår när jag frös... hihi fick knappt igen dragkedjan ... mao svullen som fasiken ! Men har inte gått upp något speciellt här heller ..
åå urk idag började jag må riktigt illa ... så typiskt när man kan slappna av å ta det lugnt när man äntligen har semester ... dags å prova sea banden som jag köpt till sonen för hans bilåksjuka !
Välkomna alla nya ... Så roligt med så mycket mars bebisar ... hoppas inte alla kommer i Uppsala bara
så det blir fullt på förlossningen när jag ska in hehe...
jag hade jätte problem med fogarna tidigt när jag vänta andra barnen ... å när jag vänta tredje blev jag sjukskriven i v. 12 .. för då hade jag gått ett bra tag å haft rejält ont ...
Nu är jag ju i vecka 9 och har peppar peppar inget känt mera än att vi åkte en lång bilresa i måndags som känns lite i hela kroppen ... hoppas att det dröjer ett tag för foglossning är inget vidare rent ut sagt ! sök hjälp tidigt å köp något bra grav bälte som stöd !
en till med supersvullen mage ... går inte att dra in den å alla kläder sitter tajt... v. 8+1 idag ...
inte så lätt att neka när någon frågar ...
ska ju på kub 23/8 och får se om jag går på mitt gyn besök 15/8 så efter där om allt ser bra ut ska vi gå ut till alla om vår lilla hemlighet ... Har ju redan berättat för de närmaste men ska bli så skönt att slippa gå och ha en hemlighet för vissa...
ang amning så gjorde jag en bröstreduktions operation när jag var yngre... och då första sonen inte orkade suga själv då han föddes en månad förtidigt å det knappt kom några droppar så valde jag tillsammans med bb att ge ersättning ... blev lika med dottern ... å ja självklart blev det lika till att börja med med tredje barnet.. men efter ett par dagar började jag få väldigt ont och börja läcka lite mjölk men då hade jag vant sonen med flaskan så då ville han inte ha bröstet ... så jag pumpa lite men det var så pass lite så jag sluta efter ett tag ... så ja tiden får utvisa hur det blir denna gången ... men antar att jag har flaska å ersättning redo !
Ååå vad roligt att höra... Grattis.
v. 9+4 idag och jag är såååå trött ... visst det är ju tokvarmt ute men ändå ... vill bara lägga mig ner å sova ! Tur att man har semester så man kan lägga sig en stund ivartfall
Imorgon ska jag till Bm å ta blodprovet inför Kub ... gillar inte att ta blodprov å vet inte om jag gillar hela den här iden med kub heller ... men men nu har vi ju bestämt oss och jag har precis fyllt 38 år så jag har ju åldersrisken mot mig så jag får väl se det som en extra chans att få se Lill-Bus om inte annat !
Min mage är svullen som tusen å jag kan nog tas för att vara höggravid om du inte sett mig förut ... urk ... har ju liksom inga kläder att ha på mig ... allt spänner å ömmar på magen å över brösten !
Ringde min gyn idag då jag har ju gyn tid kvar hos honom på torsdag, fick välja om jag ville komma eller avboka tiden ...
Då jag tog lite prover sist jag var där som jag gärna vill ha svar på så satsar jag på att gå dit och när jag ändå är där så kan jag ju ända göra ett vul ...
han tar 300:- och det är det ju värt att få se att Lill-Bus mår bra !
En vecka kvar på semestern ååå jag undrar hur jag ska orka jobba då jag gärna går och sussar några timmar på dagarna... *gäsp*
MEN å andra sidan så är det väl de här första veckorna som man är som tröttast å mår som sämst...
sen blir det lite bättre igen tills man blir stor som ett hus å inte orkar göra något för det istället !!!
Välkommen Sabina ...
Lycka till med allt imorgon Marinero !
Novalie....ååå vad härligt att höra ! Grattis...