• Afla

BF Mars 2014

Inga extrakontroller än, har inte ens varit där än, har inskrivning i vecka 14:), men än så länge kan man ju inte göra nåt ändå. Ja, skulle nog vilja ha extrakontroller sen faktiskt, vid andra graviditeten hade jag inte det, det enda extra vi gjorde var ett tul i v 32. Ska försöka stå på mig lite denna gång så jag också får bltr-kontroller varje vecka, skulle kännas bättre för mig att de har mer koll på det.

Vi får hoppas att vi slipper det denna gången!

• Afla
    3längtan skrev 2013-08-20 09:33:38 följande:

Här är en till höstmänniska. Älska den höga klara luften, de vacka färgerna, att få kura ihop sig i soffan iförd en stor stickad tröja och dricka te med tända ljus runtomkring....härligt.

Vad mysigt det låter :)
  • Afla
    frukarlssonn skrev 2013-08-22 17:45:50 följande:

Har ocså gjort mina rul i v19-20. Nu ska jag göra mitt i Skövde, så vi får se när de gör det. Har en kompis som också gjorde i v22 och regaerade på att det va ganska sent, hon gjorde det i Gbg. Men det va bara med första barnet va jag minns.

Olivia 090610 ~ Freja101020
    Min bm har sagt vid de andra grav att de helst gör så nära 17+4 som möjligt.. jag gör också ul i skövde
  • Afla

Jag har bara gjort det vanliga rul nu vid den tidpunkten i grav, aldrig något innan, sen har jag ju gjort flera men det är ju pga komplikationer. Men jag har ju inte varit på inskrivning än, så hur det blir denna gång vet jag inte.

• Afla

Bor inte i skövde, det tar knappt en halvtimma för oss att köra till KSS. Och det blir väl där jag föder, om jag hinner fram . Med andra barnet tog det 50min från att jag var öppen tre cm till att hon var ute

• Afla

Jag beklagar verkligen:(. Visst borde du kunna ta semester annars skulle jag nog sjukskrivit mig några dagar, de förstår säkert på jobbet. Hade du det på känn, eller var det oväntat?

• Afla
    Snowflakee skrev 2013-08-23 19:39:28 följande:

Är i vecka 13 nu på söndag och idag fick jag åka och köpa gravidtröjor, min mage tittade ut så fort jag rörde lite på mig. Så då kände vi att vi berättar för alla våra bekanta (våra nära vet redan). Jag la upp en facebook status med texten : Nu bakas en speciell sorts bulle, ugnen är på 37 grader och timern är satt på 197 dagar Hjärta (iden är snodd av en annan tyckte det var ett roligt sätt att berätta) 

Hur är det med er andra har ni berättat?  

Vad roligt:) Fattade folk? Vad fick du för kommentarer?

Vi har inte berättat för några än.. Kanske nästa vecka
  • Afla

Nä jag är verkligen inte hungrig/sugen på mat, skulle kunna levat på frukt hela dagen om jag inte hade två andra barn som behöver mat. Och jag har ju inte varit direkt illamående så det beror ju inte på det.

Vecka 12 idag (11+0), är det i slutet på denna vecka som missfallsrisken minskar?

• Afla

Vad bra att allt såg bra ut på kub:et

Är det någon mer än jag som inte kommer göra något kub?

Svar på tråden BF Mars 2014