BF Mars 2014
Vecka 17 idag.
Och igår kväll när jag åt glass till idol så kände jag av jätte mycket fladder hela tiden. Även sambon kände. de måste ju ha varit bebis? de kändes typ bubblande o fladdrigt typ?
Vecka 17 idag.
Och igår kväll när jag åt glass till idol så kände jag av jätte mycket fladder hela tiden. Även sambon kände. de måste ju ha varit bebis? de kändes typ bubblande o fladdrigt typ?
Är det konstigt att vara vaken klockan fem? :-O
Och jag vet inte ens var Älvsjö ligger :P. Men vad roligt med fler som väntar barn i mars
Ingen extra hunger här, vågen står fortfarande på -3kg, trots vecka 18 nu. Börjar få en rejäl kula dock. Rul på tisdag... Längtar!!
En Facebook-grupp låter bra:) Ska se om jag kan inboxa dig namn på mig så kan vi bli vänner så kan du starta en grupp:)
Skickade inbox till dig igår stuvadvitkål.. :)
Har alla Facebook förresten, eller är det nån här som inte har det?
Men vi kan ju inte gå med om den är hemlig:) Du måste lägga till alla.... Vill du inte vara vän sen är set ju bara att ta bort det:)
Jag har inte heller fått nån
kommer inte in på fb sidan...
Åh vad nervös jag är inför imorrn!! Ul då :)
Ultraljud idag, och allt såg bra ut:) moderkakan i framvägg, troligtvis därför jag inte känt så mycket än. Och bf-datumet blev inte ändrat utan är fortfarande 15 mars.
Aquarius87 och anka77 (och om det är några fler som vill vara med i fb-gruppen men inte fått meddelande från mig) ni kan väl skicka meddelande till mig med ert namn och hur profilbilden ser ut:), stuvadvitkål har inte möjlighet just nu
I min app ligger meddelande till vänster i roll-listan, nästan längst upp. Har skickat meddelande till juliaanneva och så svarade jag på ditt nu anka77. Anledningen till att jag inte kunde inboxa alla igår var för att jag kopierade det jag skrev och då räknades det som spam och jag blev avstängd från att skriva meddelanden :P