BF Mars 2014
Älskar också att hösten är på väg!
Igår lipade jag till ett avsnitt av True Blood! Hur är det möjligt? Är så lättrörd för tillfället.
Älskar också att hösten är på väg!
Igår lipade jag till ett avsnitt av True Blood! Hur är det möjligt? Är så lättrörd för tillfället.
Ja, såå skönt med lite kyla! De tidigare gångerna har jag varit höggravid på sommaren och inte orkat göra någonting
Idag var jag hos barnmorskan, massa prover och sånt skulle göras. För första gången i mitt liv svimmade jag! Haha! Det var en ny upplevelse. När jag låg där i stolen beskrev barnmorskan hur blodet flödade in i rören, då tuppade jag av
Hon fick luta mig bakåt, komma med blöta servetter osv.
Precis!
Inget vul här, däremot tidigt ul på fredag. Sedan blir det bara rul. Förra gången (med sonen) fick jag tul eftersom dottern vägde så lite (2750g) trots att hon kom 39+6. Sonen kom dock 41+1 och vägde mer :)
Några på mitt jobb vet, resten får fråga. Idag har jag kläder som gör att det syns ganska väl, får se om någon säger något. Vore dock skönt att ha gjort ul innan man berättar för fler...
Någon mer som jobbar som lärare? Jag vet inte hur jag ska orka nu när jag är så förvirrad och trög. Igår skrattade eleverna gott åt mig när jag gjorde bort mig flera gånger.
Här görs ul så nära vecka 18 som möjligt. Vecka 22 lät väldigt sent!
asan25: Nej! :( Beklagar! Skönt att du åker till honom så att ni kan vara tillsammans nu.
Jag har också svårt att vara utan kaffe på morgonen, men måste blanda med mjölk nu. Dricker alltid svart annars.
Vi har inte berättat för många. De närmsta typ. Övriga får fråga.
Igår var jag förresten på ul! :) Var så nervös innan. Allt såg dock bra ut, var i v 10+5. Lika fantastiskt att göra ul varje gång!
Jag är också en riktig kaffeälskare, i vanliga fall. Nu klarar jag max två koppar. Saknar verkligen det goda svarta kaffet.
Ojojoj, barnkalas för äldsta barnet idag. Helt slutkörd nu!
Hur har ni andra det?