• yeenie

BF Mars 2014

Längtar också till rul, börjar bli segt att inte känna någonting, varken i måendet eller rörelser från bebisen. Ca 4 veckor kvar här...

• yeenie

Här är de också stenhårda, absolut inga barn med på rul. Skulle aldrig ta med barnen på det, då skulle jag inte kunna koncentrera mig. Däremot kommer de att få följa med till bm och lyssna på hjärtljuden :)

• yeenie

Fina magar ni har :) Bidrar väl med en bild jag också snart.

Är nästan lite avis på er som inte har matlust ;) Jag är sugen på allt!

• yeenie

Usch, ja, det är så hemskt och orättvist. Beklagar verkligen Stuvadvitkål! Jag förstår inte hur man tar sig igenom något sådant. Men på något sätt gör man väl det.

• yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-09-19 17:15:56 följande:
    Nu har jag äntligen fått min RUL tid !!! 14 oktober

Wee, jag fick också tid den 14 oktober kl 11.
  • yeenie
    stuvadvitkål skrev 2013-09-20 06:44:04 följande:
    Tack alla, usch det är verkligen hemskt!

Igår när barnets pappa hämtade dottern på dagis var hon och ettt barn till utan strumpor skor o jacka ute, dottern jade dessutom bara t-shirt, är det ok tycker ni? De är ju faktiskt kallt i backen o höst i luften fast än att solen skiner?! Eller överreagerar jag med mina gravidhormoner?

Inte ok tycker jag! Det är ju kallt i luften även om solen är framme. På våra barns förskola är det snarare tvärtom, de tar på dem för mycket :( Och de är jättetörstiga när de kommer hem.
  • yeenie
    Prinsessan på ärten skrev 2013-09-21 12:12:11 följande:
    Jag går in i v 18 imorgon (16+6) idag

Känner inget heller. Inget fladder illamående eller ngt alls. Lite rund om mage men känner mig mest tjock. Totalt o-gravid!

Enda ovanliga är humöret på kvällarna. Katastrof! Är antingen en total Satmara för minsta sak ( skrik och stampa i golvet typ) eller bryter ihop totalt och storgråter! Otröstbar och hyperventilerar. Stackars min sambo...

Tror det är hormoner. Hoppas det annars har jag seriösa mentala problem.

Vill bara att det ska bli den 7 okt och rul! Eller iallafall känna bebisen, så att man vet att hen lever :)

Samma här! Har oerhört kort stubin och kan bryta ihop för minsta lilla. Tycker också synd om min sambo. Han försöker verkligen att vara förstående och stöttande.

V 16 här imorgon. Jag är så sjukt sugen på apelsiner! Försökte äta lite godis förut, bara för att det är lördag :P Det smakar inget vidare!
  • yeenie
    frukarlssonn skrev 2013-09-22 08:10:07 följande:
    Du har ju två därinne så nog kan de allt sparkas och seda kanske de låg tilll så att du hade turen att känna riktiga sparkar just då

Jag känner mig jätteogravid med, förutom min stora mage. Fladder känner jag icke.

Har ni mkt vattniga flytningar? Igår när jag va hos en kompis rann det till flera ggr ch jag blev uppriktigt rädd att de va vatten. Men sedan igr kväll lugnade det sig. Jag har ju svamp med så jag tar just nu en canestenkur och har läst att man då får vattniga flytningar.

Jag känner också hur det rinner till ibland, blir rädd att det är blod men det har det aldrig varit. Känner så rätt ofta...
  • yeenie

Ullared ger mig rysningar! Det går knappt att gå där inne, människor liksom slår sig fram. Tanter är som helt galna. Sedan undrar jag hur man kan sälja jeans för 79 kronor. Var kommer de ifrån?

Sorry, lite anti

• yeenie

Men fy fan vilken kommentarer från en chef! Inte ens okej som skämt ju.

Ja, varför är du vaken kl 5 Frukarlssonn?;)

• yeenie

5 är i tidigaste laget, men det är klart, har man ett jobb som börjar tidigt så har man ju inget val

Svar på tråden BF Mars 2014