Föräldraledig i Östhammar?
Hej! Någon mer än jag som är föräldraledig i Östhammar? Själv är jag hemma med min lilla dotter på tre månader. Vore roligt att träffa andra som oxå är hemma med sina små busar :) //Miss Happiee
Hej! Någon mer än jag som är föräldraledig i Östhammar? Själv är jag hemma med min lilla dotter på tre månader. Vore roligt att träffa andra som oxå är hemma med sina små busar :) //Miss Happiee
Va där när de va ca 2 månader, men inte nu. Men skulle kunna gå dit igen så kan vi kanske träffas någe? :) när är det öppet för oss med småttingar? :) är du -82:a? Uppvuxen här?
Ok, vi har inte varit där än men har funderat på att göra det nu när hon börjat bli så intresserad av andra bebisar och barn, vore absolut kul att träffas :) Läste på Östhammars hemsida att den har öppet måndag, torsdag och fredag mellan 9-13 from nästa vecka. Ja, är 82: a. Är inte uppvuxen här, vi flyttade hit för snart fyra år sen, från Göteborgstrakten. Bor just nu i lägenhet men förhoppningsvis står vårat hus klart till nästa vår, ska bli riktigt kul :) Är du uppvuxen här?
Ååå, vad kul, vart ska ni bygga? Japp, uppvuxen här och kommer väl dö här med ;) jag e också -82:a :) vi har byggt vid Erikslund. Flyttade in dec 08.
Vilket sammanträffande :) Vi ska bygga bredvid Erikslund, eller som det numera så fint heter på Korngatan (tycker de kunde tagit något finare namn) :) Vi trivs jättebra i Östhammar, känns lagom "stort", speciellt när man har barn, fast min stora tjej vill flytta till Uppsala :)
Ha ha, guuud vad kul! Då måste vi ju träffas :)! Har du Facebook?
Vilken gata är korngatan? Är det gatan närmast Erikslundsgatan, mittersta gatan eller den gatan längst bort?
Absolut! :) Har inte Facebook (hade men den tog upp så mkt tid till slut :) ) Korngatan ligger närmast bakom Erikslundsgatan, så blir ju nästan grannar :)
Men va roligt! Vilken tomt blev det? Vi bor i det blå huset :) stanna till någon gång om du går förbi och säg hej! :) mötte en tjej nyss när jag va ute med vagnen, fick en känsla av att det va du...hmm?! :)