Föräldraledig i Östhammar?
Hej! Någon mer än jag som är föräldraledig i Östhammar? Själv är jag hemma med min lilla dotter på tre månader. Vore roligt att träffa andra som oxå är hemma med sina små busar :) //Miss Happiee
Hej! Någon mer än jag som är föräldraledig i Östhammar? Själv är jag hemma med min lilla dotter på tre månader. Vore roligt att träffa andra som oxå är hemma med sina små busar :) //Miss Happiee
Hej! Hur ser det ut för dig i morgon torsdag? Kaffe här? :) kram
Hej!
Kaffe imorgon låter finfint:) Har tid på vårdcentralen halv tre men annars så har vi inget inplanerat :) Vilken tid passar er bäst?
Kramis!
Kom någon gång efter 12 om du vill så kan ni ju gå direkt härifrån sen till vårdcentralen? Jag är hemma så kom när du vill :)
Det blå huset, nr 8, ingång på långsidan :)
Ska nog hitta tror jag, kommer förbi efter tolv =)
Ses då :)
Det var jättekul att ses tycker jag o Juni med tror jag :) Tror det tog Juni en halv minut innan hon somnade i bilen, vilket aldrig sker annars, så var nog många nya intryck o hon sover fortfarande, SJÄLV till och med, helt fantastiskt! =) Nu är äntligen min "fläck" borta men trodde först jag skulle få gå hem med den igen då läkaren sa att den inte skulle bete sig så men sen fick en till läkare göra sin bedömning o till slut så tog de bort den, kände ett tag att den skulle förfölja mig resten av livet :) Kram kram
Tack för idag, det va jätte kul tycker jag också! :) men så kul, fler besök hit helt enkelt! Hihi ;)
Vilken tur att du fick bort den! Hade inte varit kul för dig att få leva med den resten av livet :(
Blev extremt taggad av att prata lite jobb idag, ska bli sååå kul att komma tillbax, hoppas bara att det kommer ut ett uppdrag som passar mig, då kan vi ju luncha ihop juh! :D
Det va jätte kul att ha någon att prata med idag, men jag va toook nervös innan, men släppte jätte snabbt när vi började prata :) och såå kul att vi har så mycket gemensamt egentligen :) vi får höras igen och träffas fler ggr innan du går tillbax o jobbar! O efter så klart också! :) kramiz!!
Skrev i din gästbok, vet ej om det syns...?
Jopps, det syntes i gästboken, tror jag lyckades inboxa dig... :)
Ja, har inte riktigt lika stor ångest att gå tillbaka och jobba nu faktiskt, känns som att distansen till jobbet blev lite mindre när man fick prata om det lite *S* Ja, vi får hoppas att det dyker upp ett passande uppdrag, vore superkul att luncha ihop. Var oxå nervös innan men gick fort över ju... :) Som min stora tjej sa innan, att "mamma, du säger till mig att jag inte får gå hem till folk jag inte träffat..." men då drog jag till med att Johanna kände dig och då blev hon genast lugn =) Vi måste absolut och "tjöta" snart igen! ;)
Ja, när läkaren flera gånger sa "nej, det går inte..." så sjönk mitt hopp om att få bort den mer och mer men rätt som det var så var den borta (!) Ska tillbaka i näst vecka o ta bort stygnen och kommer kännas märkligt att den är borta (but lovely!).
Kramis!