• pluvdo

    Stulen fjäril på Västra i Göteborg

    Alltså, fy fan vad man blir arg på vissa människor. Att gå och förstöra barngravar känns bara så... vidrigt. Hur folk ens kan komma på tanken att göra det är bortom mitt förstånd.

    Beklagar er förlust, TS, och jag hoppas verkligen att ni hittar fjärilarna igen.

  • pluvdo
    Dragonball skrev 2013-07-08 01:40:59 följande:
    Hoppas ni kan få den tillbaka. Jag hoppas också att de som förstör gravarna faktiskt inte inser vad de gör och hur de sårar, för så elaka vill jag inte tro att människor kan vara. Jag beklagar att ni förlorat er lille pojke.
    Jag känner likadant, men samtidigt så måste det ju vara något väldigt stort fel på de personerna då om de inte inser hur mycket det de gör skadar folk. Det är ju inte direkt så att man kan ha några goda skäl till att vandalisera barngravar och heller inte så att man kan ha missat det faktum att det är just gravar.

    Om något så får man väl hoppas att det är barn/ungdomar som gör det. Då kan man i alla fall finna lite av en "tröst" i att deras hjärnor inte är färdigutvecklade än så de kanske inte fullt ut inser vad de gör eller bryr sig om det.

    Men oavsett vilket så hoppas jag som sagt att fjärilarna hittas igen och att personerna åker fast.
Svar på tråden Stulen fjäril på Västra i Göteborg