• Anonym (Leonard)

    Kan man gå fram till en tjej på stranden som är toppless?

    Jag KAN inte sluta tänka på henne. Vi var ett gäng grabbar på stranden i helgen och två dagar i rad var där en tjej som vi alla spanade in. Hon var ganska nätt, solbränd och lååångt blont hår ner till rumpan. Hon gick runt där med sina tjejkompisar som ingenting, toppless! stora för den lilla kroppen men ändå väldigt fasta, kan säga att jag aldrig sett så fina bröst innan.
    Mina vänner höll på att fjanta sig och fällde den ena kommentaren efter den andra men jag satt bara där..förmodligen med öppen mun.
    Jag var helt tagen, jag kunde bara inte sluta titta på denna perfekta skapelse.
    Hon titta på mig också och jag fick typ panik..

    Ingenting hände. Andra dagen var hon där igen, ännu vackrare. Jag ville så gärna gå fram till henne. Säga någonting, men vad säger man!? Det är ju sjukt enligt alla regler att göra så..

    Jag kan inte sluta tänka på henne. Just nu känns det som jag aldrig kommer kunna sluta tänka på henne.

    Vi ska dit i helgen igen och jag bara hoppas så att hon är där.

    Vad skulle ni gjort killar?
    Tjejer, kan man gå fram till en random tjej?
    Kan man bli kär bara av att titta på någon?

  • Svar på tråden Kan man gå fram till en tjej på stranden som är toppless?
  • Inte som du

    Bry dig inte om alla jävla tönt brudar här i tråden som säger att du bara är kåt m.m dom är bara extremt avundsjuka. Om du ser henne igen så gå fram till henne toppless eller ej, se till att se henne rakt i ögonen bara, ej på kroppen och prata med henne, så hon inte tar de fel och tror du är något snusk som bara vill ligga för att hon går toppless. Lycka till det här klarar du! Berätta sen hur det gick!

  • Apmor2

    äsch om du vore kåt hade du garanterat vetat det, eller?
    Jag tycker helt klart att det låter som om du är attraherad av henne. Och jag håller med om att du kan/borde gå fram och prata med henne. Var ärlig!

  • Anonym (Muppet Show)

    "kär" är kanske inte det jag först tänker på efter din beskrivning. Solig

    Men den som inget vågar vinner inget. Mina vinstlotter har jag plockat själv och då får man lägga ner att vara blyg.

    Tänk så här: Du har definitivt ett försprång framför alla som bara anser sig vara ovärdiga kvinnan ifråga och ger upp utan att ens försöka.

  • sextiotalist

    Åh, knockoutad av förälskelse.
    Självklart kan du gå fram och prata med henne, men titta inte på hennes bröst, utan möt hennes blick, var seriös och om du kommer så långt som att bjuda ut henne, bjud ut henne på något som är så långt ifrån sex som det kan vara, men gärna något lagom romantiskt, så du visar att det är henne du är intresserad av. 

  • Anonym (gå!!)

    Hon har nog nyss pumpat brösten och vill bara visa. Eller kan hon egentligen inte vara ute efter att ligga med nån?? Du ska inte vara blyg att komma och prata, tittade hon på dig då ville hon kanske själv att du skulle komma?

  • Anonym (,)

    Kan du inte bara fråga om du får bjuda henne på fika eller nåt?

  • JinXeNs

    Jag å min fru är ofta på stranden. Hon badar inte toppless men bh är aldrig på när hon solar. Till å med naken ibland beroende på hir mkt folk de är;) men skulle nån komma fram för fråga nånting eller bjuda med på nå bollspel eller likande skulle vi inte skämmas. Å ja skulle utan problem gå fram till en annan toppless tjej. De är normalt å de tycker dom nog som solar så offentligt så bara knata fram;) många är så försiktiga med halvnakna kroppar men varför egentligen?

  • Anonym (hehehe)

    Du, uppmana allt det fina söta du känner när du ser henne, låt dig uppfyllas av det och låt det synas i ditt ansikte när helt plötsligt utan att kunna hindra dig själv vinkar HEJ till henne som ett litet barn. Sen får du se lite fåraktig ut, ryck lite lätt på axlarna och le, fatta mod till dig och gå fram till henne (förutsatt att hon håller kvar din blick och ser ut att vara välvilligt inställd). Hälsa artigt, skaka hand, säg, "Hej! Nn. heter jag och jag undrar om du skulle vilja ta en glass/en drink med mig :)"

    Låt ditt ansikte, din röst, din kropp tala ärligt och vackert

    Promenera runt lite med henne, se till att stå/gå/sitta/ligga bredvid henne så slipper du distraheras av hennes nakna bröst alltför mkt.

    Sen kan det vara så att hon är lite muppig och gillar att få folk att känna sig tafatta och fjantiga men det är en risk man får ta när man är så tagen

  • Amy123BadGirl123

    Jag tror att du håller på att bli helt kär i henne. Jag tycker att du ska gå fram till henne. Är du själv supersnygg. Om du är det så kanske hon vill gå ut med dig.

    Lycka till!!

  • Anonym (Amy)

    Är du själv snygg? Om du är det så kanske hon blir intresserad. Gå fram till henne!!!!

  • Anonym (Chip Dale)

    Har gjort det två gånger.

    På Côte d'Azur:

    Hon låg med hörlurar ( tyvärr inte med mig)

    Liten nätt supersexig fransyska.

    Tilltalade henne artigt på franska : Bon jour Mlle,

    etc etc frågade henne en turistisk fråga . Är 99% säker på att jag hade fått en date med henne om jag hade stannat till kvällen.

    Bohuslän:

    En tjej ligger på magen topless med benen brett isär. Den röven var det sexigaste jag sett på den här sidan av 2000-talet.

    Henne bad jag att ta ett foto på

    mig i badet för att jag skulle messa bilden till frugan. Inga problem ;det gjorde hon glatt och villigt.

    Det hör till saken att jag nog är rätt snygg i badbyxor.

  • Anonym (Nooo)
    Anonym (Leonard) skrev 2013-07-11 13:59:13 följande:
    Kan man gå fram till en tjej på stranden som är toppless?

    Vad skulle ni gjort killar?

    Kan man bli kär bara av att titta på någon?


    Nej.
    Inget.
    Nej. 
Svar på tråden Kan man gå fram till en tjej på stranden som är toppless?