Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

kdbo skrev 2013-08-07 09:54:46 följande:
    På vul idag såg läkaren en på 12 och två lite mindre, ska tillbaka på fre för läkaren tyckte jag var kallad lite för tidigt. Preliminär äl på tis.
    Okej, hoppas dem växt då :)  spännande. va sa han om att de va tre st? :) 

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Geléhallon89

Jag har molande värk i magen och brösten är så ömma och svullna att dem värker när jag är still. kan knappt röra dem. :P hoppas de har ngt med äl o göra hih

• Geléhallon89
    kdbo skrev 2013-08-07 17:33:30 följande:
    På fre ska dom kolla dels den större så den växt till sig mer att de mindre inte gjort det. Han tyckte inte att de mindre såg ut att vara i så bra kvalité heller. Men sa ingen om slemhinnan, sett att många fått den kollad också. Hoppas på äl ny snart för vi åker på bröllopsresa på lördag:)
    okej :) min sa bara att den såg jätte bra ut och så hade han ju skärmen riktad så jag såg så kollade när han mätte den :P  åh bröllop verkar mysigt. aldrig vart på något faktiskt hehe
  • Geléhallon89
    kdbo skrev 2013-08-07 17:58:48 följande:
    Bröllop är fantastiskt, det var världens bästa dag:) ja jag kollade också lite kul att se, man får mer förståelse då. Kör du äl stickor lr tempar så du vet om ngt hänt?
    ne jag kollar inte allt älen. blir stressad så känns onödigt och bli besviken av att ältestet inte är starkt varje dag m,m.. de får blodproven visa sen :) j?
  • Geléhallon89
    kdbo skrev 2013-08-09 12:26:08 följande:
    På dagens vul, dag 13, hade jag ett ägg på 16,3, beräknad äl om 3-4dagar, hoppas!
    Spännande jag håller tummarna ^^
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-09 21:15:55 följande:
    Hej zandra

Inget har hänt ännu, jag känner lite lite värk längst ner i ryggraden och det kändes en stund som om jag hade mensvärk MEN väldigt mild... Jag är på dag 33.. jag kommer att bli besviken denna månad också säkert..
    Hur går det för dig då??? :)
    Okej, så ska du inte tänka. inte alla som känner så mycket har jag läst. :) håller tummarna för dig. 
    Dock själv känner jag massa är på dag 21 och ömma bröst och massa stick och molande värk i magen.  kanske äl?  lr om den vart. jätte svårt o veta då jag läst att det är så stor skillnad på hur cykeln kan bli. :/ 
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-10 08:53:18 följande:
    Ja vem vet.. MEN borde du inte ha haft äl nu redan? När ska du på VUL??viilken dag är du på?? vi håller tummarna för varandra..:)
    vet inte. tror det.. dag 16 låg de två ägg på 18mm o 22mm är på dag 21 nu så borde väl haft de?  ja de gör vi :)
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-08-10 13:48:43 följande:
    Zandra har du fått några äl flytningar? jag har ju inte haft någonting den här månaden men det kanske bara jag som reagerat på det med pergon.
    Ne, jag har inprincip vart helt torr förutom dag 16 när jag va på vul. han sa att jag då hade bra flytningar. men jag har nästintill letat efter "äggvita" men inget ;/ 
  • Geléhallon89

Ja men nu efteråt så kom vi på att vi hade ju sex dagen innan o jag va där på morgonen så va nog sperma :p

Svar på tråden Pergotime, följas åt?