therese:
Känns lite onödigt att göra allt för stort i toan, Vi har källare och just under där vi tänkt bygga ut är det ett källarfönster, men det får man väll bomma igen eller nått. (vi måste dessutom dränera huset innan vi bygger ut ngt, ska göras i sommar)
Just nu rymmer vi precis en toa, handfat och badkar. Sen är det fullt. Badkaret är litet. en gammal modell. Vi måste byta avlopp och sånt. Toan är inte i bra skick som den är nu.
Vi vill ha ett hörnbadkar och bara större yta, skåp för handdukar och så. Vet inte vad vi skulle göra med all extra yta i badrummet om det blir för stort. Men visst kostar det inte mkt extra att bygga dubbelt så stort får man ju ta sig en funderare. Skulle ju gärna ha en duschhörna åxå och inte bara badkar.
Det enda vi har inom familjen är en elektriker som kan hjälpa oss. Så det blir att anlita ngn kunnig. Men jag har inte jobb än så vi kan inte planera för mkt. Vill helst inte låna så mkt mer pengar. Är dock ganska säker på att jag får jobb, men man vet ju aldrig.
Jag vill ha stora vita kakelplattor på väggarna, så de borde ju gå snabbt att sätta upp + vara ganska så billiga då de bara är vita.
Tack för all info, du verkar kunna det här m att bygga ut. Ska visa killen vad du skrivit. Verkar dock som vi inte har råd att bygga ut. Får nog ta det om ngt år och bara renovera toan som den är nu.
__KRAM K__