• Isbit

Vad är det för fel på min feta mage!!!!!!!

Jag har tränat som en idiot sen i februari. ÄNDÅ är magen så här!
    VA faaaaan
    VArför???

Jag har aldrig behövt träna eller bry mig om vad jag äter men jag har gjort det sen i feb.
    (fick barn i okt 2012)
    Jag hatar den här magen!
    Den är inte särskilt degig heller

• Svar på tråden Vad är det för fel på min feta mage!!!!!!!
  • Isbit

Idag ser jag ut så här. Fan va mysko
  • skogsvitter

Delade magmuskler. Har du fött fyra barn inom en kort tidsperiod är det verkligen inte ett dugg märkligt att magen fortfarande putar ut lite, snarare helt normalt och förväntat. Det tar ju många, många år för kroppen att återhämta sig helt och hållet! Fortsätt med bra mag- och bukträning, slappa inte med det för du behöver den sortens träning kontinuerligt åtminstone ett bra tag framöver. Det är ju liksom dina organ som flyttat runt på sig, och sådant tar tid att få på plats igen, kom ihåg det

Och alltså, du kan ju helt allvarligt inte vara missnöjd med den där kroppen så snart efter fyra barn?! Jag menar det är ju inte ens ett år sen du fick din sista!!!

• Isbit
    skogsvitter skrev 2013-07-30 09:17:11 följande:
    Delade magmuskler. Har du fött fyra barn inom en kort tidsperiod är det verkligen inte ett dugg märkligt att magen fortfarande putar ut lite, snarare helt normalt och förväntat. Det tar ju många, många år för kroppen att återhämta sig helt och hållet! Fortsätt med bra mag- och bukträning, slappa inte med det för du behöver den sortens träning kontinuerligt åtminstone ett bra tag framöver. Det är ju liksom dina organ som flyttat runt på sig, och sådant tar tid att få på plats igen, kom ihåg det

Och alltså, du kan ju helt allvarligt inte vara missnöjd med den där kroppen så snart efter fyra barn?! Jag menar det är ju inte ens ett år sen du fick din sista!!!
    Jo jag är missnöjd! Det är första ggn jag behöver anstränga mig o det är ovant.

• skogsvitter
    Isbit skrev 2013-07-29 20:14:03 följande:
    tror du det? att det halkar tillbaka?
    Absolut är det så, det halkar tillbaka omgående om du inte upprätthåller rätt träning för musklerna helst dagligen.

Sedan ska man ju inte bortse från att gasig mage och allmänt dålig mat naturligtvis också ger en uppblåst och putig mage, detta ser dock inte riktigt ut som den typen av mage.
  • skogsvitter
    Isbit skrev 2013-07-30 09:18:34 följande:
    Jo jag är missnöjd! Det är första ggn jag behöver anstränga mig o det är ovant.

Haha ok, välkommen till verkligheten

• Isbit
    skogsvitter skrev 2013-07-30 09:17:11 följande:

det verkar alltid som alla andra får platt mage så himla fort

• skogsvitter
    Isbit skrev 2013-07-30 09:49:37 följande:
    det verkar alltid som alla andra får platt mage så himla fort

Hm det håller jag inte alls med om.
  • Geléhallon89

har en son på 5 och jag är pinnsmal men magen putar alltid o jag ser gravid ut konstant. tränar med PT och händer inget med magen alls.. bara t o dra in den heh

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Isbit
    ZandraClaesson skrev 2013-07-30 10:24:34 följande:
    har en son på 5 och jag är pinnsmal men magen putar alltid o jag ser gravid ut konstant. tränar med PT och händer inget med magen alls.. bara t o dra in den heh
    Men visst är fruktansvärt störigt!!??
    Jag blir galen på den här magen snart
  • Geléhallon89
    Isbit skrev 2013-07-30 10:26:02 följande:
    Men visst är fruktansvärt störigt!!??
    Jag blir galen på den här magen snart
    Ohja det är det absolut och jag har skämmts och inte visat mig i bikini sen innan jag blev gravid men denna sommarn accepterade jag den bara men vill absolut få bort den men just nu försöker vi skaffa barn så känns meningslöst och göra ngt heh (: 
    Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
Svar på tråden Vad är det för fel på min feta mage!!!!!!!