• Anonym (stina)

hur ofta suger ni tjejer kuk

hur ofta suger ni tjejer kuk. o berätta gärna hur ni gör med satsen

• Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk
  • Anonym (För sällan)

Suger så ofta jag får möjlighet. Vilket är typ.. aldrig :/ 

• Anonym (Boklund)
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-02 23:04:36 följande:

Tja... här är en som ställer upp.
  • Anonym (yupMan)

Svarar som någon skrev tidigare. 

Om du vill ha fler tillfällen så finns det nog en del män här som ställer upp.

• Anonym (Ställer upp)
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-02 23:04:36 följande:

Så typiskt att här sitter killar som längtar efter en underbar bj och tjejer som gillar att göra det....

Tänk om man kunde sammanföra dessa :)
  • Cadencee

Varje kväll. Ibland på morgonen också. Tar det i munnen

• Anonym (För sällan)
    Anonym (Ställer upp) skrev 2018-01-02 23:17:41 följande:
    Så typiskt att här sitter killar som längtar efter en underbar bj och tjejer som gillar att göra det....

Tänk om man kunde sammanföra dessa :)
    Det hade ju varit bra ;)  Klarar nog inte alla själv ;) 
  • Anonym (ojsan)
    Aliyah skrev 2018-01-02 21:56:07 följande:

Jag har alltid älskat det. Makten att se hur mannen nästan lider av njutningen och att jag har honom i mitt våld. Jag suger bara av män som klarar det i 1 timma och hans belöning blir att han får välja vart han vill spruta. Väljer han i munnen (min favorit) så sväljer jag alltid.

Jag tror problemet för er som inte gillar det är att ni inte har män som låter er bestämma i sovrummet. Lek och ha roligt, smaka och testa allt för att ta reda på vad du som kvinna älskar.

Om mannen tror att han ska bestämma över mig i sovrummet så lämnar jag direkt :)

1 timme det är ju jättemycket ju hur funkar det det är ju väldigt svårt att hålla sig så länge?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-02 23:00:32 följande:

Fast så kan man ju inte jämföra det. I och med att mannen sprutar när han kommer är det en del av en sexuell akt, vilket mensblod inte är.

Tror helt enkelt att det är skönare, inte svårare än så... Har du svårt att acceptera att det finns tjejer som gillar det eller? 

Jag ställer inte upp och sväljer för att vara snäll, jag gör det för att jag gillar det! Skulle aldrig fejka att gilla nåt som jag inte tycker om. 

Jag har absolut inte svårt att acceptera att det finns tjejer som gillar det, jättebra för dem! Tyvärr gör inte jag det. Jag menade att många tjejer (och killar) ställer upp på och låtsas gilla saker för att de känner sig pressade till det. Tex bekände mitt ex att han inte alls gillade att slicka, inget konstigt med det. Att det är skönare att komma i munnen därför att man inte ?avbryter? kan jag förstå, men en del killar tycks gå igång på dominans/förnedrings-aspekten av det.
  • Anonym (Ställer upp)
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-03 00:03:12 följande:

Det hade ju varit bra ;)  Klarar nog inte alla själv ;) 

Haha nä det förstår jag!

Men börja med mig helt enkelt...så tar vi det därifrån. Man måste ju börja nånstans ;)
Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk