hur ofta suger ni tjejer kuk
hur ofta suger ni tjejer kuk. o berätta gärna hur ni gör med satsen
hur ofta suger ni tjejer kuk. o berätta gärna hur ni gör med satsen
Ja längtar men min mun är så liten så att bara små snoppar får plats, typ min egen.
Aldrig numera. Tycker det är vidrigt.
I stort sett varje gång jag knullar har jag kuken i munnen kortare eller längre tid. Tycker om det, suger gärna av, men ser det alltid som en del av sexet, även om det ibland bara är några sekunder. De gånger jag suger av och verkligen får ett sprut i munnen, kanske var 10e gång eller nåt, så låter jag det bara rinna ur munnen, droppa ner på pattarna, magen osv.... Dricker lite vin som blandar sig med det som jag har kvar i munnen... Har absolut ingen brådska med att torka eller duscha mig utan visar att jag verkligen gillar att bli sprutad på/i.
I stort sett varje gång jag knullar har jag kuken i munnen kortare eller längre tid. Tycker om det, suger gärna av, men ser det alltid som en del av sexet, även om det ibland bara är några sekunder. De gånger jag suger av och verkligen får ett sprut i munnen, kanske var 10e gång eller nåt, så låter jag det bara rinna ur munnen, droppa ner på pattarna, magen osv.... Dricker lite vin som blandar sig med det som jag har kvar i munnen... Har absolut ingen brådska med att torka eller duscha mig utan visar att jag verkligen gillar att bli sprutad på/i.
på nyårsafton dag tog med mig brud hos mig själv då min syster hör att hon stönar då tog hon sitt beslut att hon vill gå ut till sin kille kompis tog han hem honom dom börjar knulla måste tjej harmar killar också frågan why??
Haha typ varje dag, ibland flera ggr och ibland kan det dröja nån dag. Sväljer, känns bara konstigt att suga och sen... Spotta ut?
Det optimala hade varit att bli avsugen av min fru å en extra tjej
Turas om att suga kuken å slicka på pungen, mmmmmm
Tjejer va tycker ni om det?
Ja tänk om ens kvinna ens ville suga en .. här e så många dröm senario man kan läsa ju :)
Ja tänk om ens kvinna ens ville suga en .. här e så många dröm senario man kan läsa ju :)